Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Sättikepa osa kakonen Sättikepa osa kakonen
:) :)
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
Kohina Kohina
Hapsin synttärit Hapsin synttärit
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
Luolastoelämää Luolastoelämää
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
7evilin kotona 7evilin kotona
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Kohisee Kohisee
Niimpä niin Niimpä niin
Voi ei Voi ei
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
Mökkireissu Mökkireissu
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
Sivua ei löydy Sivua ei löydy
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Hapsi_ päiväkirjaote :D Hapsi_ päiväkirjaote :D
 668 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.99 MB, 4 tiedostoa
15.09.2025 15:44:31
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 15.09.2025.

Hessu

[83082] [Hessu1.jpg] [0.51 MB] [1262x1295] [] []
Hessu1.jpg
[83081] [Hessu2.jpg] [0.21 MB] [1500x2000] [] []
Hessu2.jpg
[83080] [Hessu3.jpg] [0.16 MB] [777x1058] [] []
Hessu3.jpg
[83079] [Hessu4.jpg] [0.11 MB] [645x606] [] []
Hessu4.jpg

hessu

(30)  · 

koira

(1228)  · 

valokuva

(24)  · 

söpö

(156)  · 

sekarotuinen

 · 

hauva

 · 

piski

 · 

seropi

16.09.2025 05:20:59
#717346 [+1] Piilota Suosittele

>>717337
No voi ny wuff wuff sentään. Kohta vielä sanot, että susta on tullu ihan bona fide theriaani :D

Paljos "Hessulla" muuten on ikää? Mun lammas-mangusti on tätä nykyä ny reilu 12. Ai että mikäkö? No se perkele syö ruohoa ja kun tahtoo jotain tai näkee kavereita niin huitoo etutassuillaan ku mikäkin Muhammed Ali.

17.09.2025 03:41:47
#717492 [+-] Piilota Suosittele

>>717380
Sitte Hopon pitää saada oikeen kunnon herkkukimara! Meillä oli aikonaan bichon frise ja sen kaverina sitten muutaman vuoden nuorempi perhoskoiran ja tiibetinspanielin sekasikiö. Varsinki bichoni oli aivan hulluna kuivattuihin sian korviin. Kerranki jouluna käärittiin sitten pojille ihan omat paketit jotka saivat sitten repiä auki niin kauhea veto päällä Joonalla. Jere otti lunkimmin ja roudas oman pakettinsa vaan vähän syrjemmälle.

Oli mielenkiintosta kattua, että miten nopeasti bichoni veti suunnilleen sen pään levyisen korvan naamariin tosta vaan. No olihan niille molemmille tietenki siinä isossa pussissa sitten lisääkin, mutta noolaaminen meni sen verran vakavaksi, että ei saanu hetkenkään rauhaa ku poika yritti loikkia pöydälle herkkujen perään. Nostin sitten kirjahyllyn päälle jemmaan niin siinä se piruparka istu hyllyn vieressä monta tuntia, pää kenossa tuijottaen ylös ja piti semmosta meteliä, että naapurit varmaan luuli meillä olevan orgiat käynnissä :D

Tää lam-mang puolestaan ei välittäny possun korvista tuon taivaallista ku tyrkytin.

[ 7 viestiä | ]