Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Turkumiitti 2018 Turkumiitti 2018
Norski ja Rapunaama motellissa Norski ja Rapunaama motellissa
IPA IPA
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
Termostaatti <3 Sinko Simo Termostaatti <3 Sinko Simo
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Slayjer olikin demarinuori Slayjer olikin demarinuori
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Slayjer Slayjer
Pertti perkele! Pertti perkele!
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Slayer Slayer
Hapsi_ päiväkirjaote :D Hapsi_ päiväkirjaote :D
Hapsin synttärit Hapsin synttärit
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
Luolasto is kill Luolasto is kill
7evill 7evill
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
 1 356 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
29.04.2022 16:29:26
[ + 19 | ]
👑 Plussatuin 29.04.2022.

Pizzaperjantai

[64037] [omatekema.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
omatekema.jpg

pizza

(167)  · 

omatekemä

 · 

oma tekemä

 · 

nam

(7)
29.04.2022 16:30:25 | 17:28:41
#567071 [+8] Piilota Suosittele

Oma tekemä. En osannut päättää täytteitä, joten pistin kaiken mistä pidän:
- Jalapeno
- Oliivi
- Herkkusieni
- Katkarapu
- Aurinkokuivattu tomaatti
- Vuohenjuusto
- Valkosipuli

29.04.2022 20:18:02
#567128 [+1] Piilota Suosittele

>>567104 Oliivi on just parasta ;___;

Ootko edes maistanut "oikeita", kypsiä oliiveita, vaan ainoastaan niitä vihreitä (tai mustiksi värjättyjä), puoliraakoina säilöttyjä?

>>567118

Kieltämättä seitsemän täytettä alkaa olla jo aika paljon. Mutta hyvää tuli silti :3

30.04.2022 17:40:07
#567401 [+-] Piilota Suosittele

>>567215 o,o wot? en tajunnu.. siis ei sillä, että valittaisin kummastakaan.. loppujenlopuksi, vaikken tätä varmaksi tiedäkkään, uskon vahvasti että joka täytteelle on oma pitsansa.. ananas toimii itsellä julia pitsassa tai amerikanossa parhaiten, ja kebu omassa paikallisen nimikko pitsassa jossa on; sibale,kebu,aurajuusto,tatti ja se speshul soosi missei ole mitään epäilyttävää, täsmentäen kaikille teille näsäviisaille rasisteille..

30.04.2022 20:33:56
#567437 [+1] Piilota Suosittele

Itellä taas ainoo, minkä vaihtaisin on vuohenjuusto, tosin en sitäkään sylkisi, jos olisi omassa. Herkullisen näköinen!

01.05.2022 10:57:31 | 10:57:43
#567577 [+-] Piilota Suosittele

>>567416 aaaaaaaaaaa... no tuo selittää.. tosin tuo on siitä vähän huono argumentti, että uskon vahvasti, että valtaosa ihmisistä jotka ajattelevat, että "ananas ei kuulu pitsaan", ovat tätä mieltä koska eivät pidä ananksen mausta, eivätkä niinkään sen takia, että olisivat fanaattisia italialaisen kulttuurin puollustajia ja puhdistajia.. :D

[ 19 viestiä | ]