Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Heimosenkeimon biisi Heimosenkeimon biisi
CyberpunkLuolasto - Cutenap CyberpunkLuolasto - Cutenap
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Valupertti opastaa poikia töihin Valupertti opastaa poikia töihin
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
sieninaurua sieninaurua
Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 24
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Luukku 11 Luukku 11
Oikea sonja Oikea sonja
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Luolasto on gay. Luolasto on gay.
Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
Nagiksen leima Nagiksen leima
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
Slayjer Slayjer
Hyvä leffa Hyvä leffa
Hapsi - metsien karhu Hapsi - metsien karhu
varma voittaja varma voittaja
Reijo Koiras hikipediassa Reijo Koiras hikipediassa
paint servetti paint servetti
 1 356 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
29.04.2022 16:29:26
[ + 19 | ]
👑 Plussatuin 29.04.2022.

Pizzaperjantai

[64037] [omatekema.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
omatekema.jpg

pizza

(167)  · 

omatekemä

 · 

oma tekemä

 · 

nam

(7)
29.04.2022 16:30:25 | 17:28:41
#567071 [+8] Piilota Suosittele

Oma tekemä. En osannut päättää täytteitä, joten pistin kaiken mistä pidän:
- Jalapeno
- Oliivi
- Herkkusieni
- Katkarapu
- Aurinkokuivattu tomaatti
- Vuohenjuusto
- Valkosipuli

29.04.2022 20:18:02
#567128 [+1] Piilota Suosittele

>>567104 Oliivi on just parasta ;___;

Ootko edes maistanut "oikeita", kypsiä oliiveita, vaan ainoastaan niitä vihreitä (tai mustiksi värjättyjä), puoliraakoina säilöttyjä?

>>567118

Kieltämättä seitsemän täytettä alkaa olla jo aika paljon. Mutta hyvää tuli silti :3

30.04.2022 17:40:07
#567401 [+-] Piilota Suosittele

>>567215 o,o wot? en tajunnu.. siis ei sillä, että valittaisin kummastakaan.. loppujenlopuksi, vaikken tätä varmaksi tiedäkkään, uskon vahvasti että joka täytteelle on oma pitsansa.. ananas toimii itsellä julia pitsassa tai amerikanossa parhaiten, ja kebu omassa paikallisen nimikko pitsassa jossa on; sibale,kebu,aurajuusto,tatti ja se speshul soosi missei ole mitään epäilyttävää, täsmentäen kaikille teille näsäviisaille rasisteille..

30.04.2022 20:33:56
#567437 [+1] Piilota Suosittele

Itellä taas ainoo, minkä vaihtaisin on vuohenjuusto, tosin en sitäkään sylkisi, jos olisi omassa. Herkullisen näköinen!

01.05.2022 10:57:31 | 10:57:43
#567577 [+-] Piilota Suosittele

>>567416 aaaaaaaaaaa... no tuo selittää.. tosin tuo on siitä vähän huono argumentti, että uskon vahvasti, että valtaosa ihmisistä jotka ajattelevat, että "ananas ei kuulu pitsaan", ovat tätä mieltä koska eivät pidä ananksen mausta, eivätkä niinkään sen takia, että olisivat fanaattisia italialaisen kulttuurin puollustajia ja puhdistajia.. :D

[ 19 viestiä | ]