Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Muistatteko kun Hapsi tuli tallille? Muistatteko kun Hapsi tuli tallille?
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Voi ei Voi ei
Luolastomiittisarjii Luolastomiittisarjii
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
Slayjerin kämppä Slayjerin kämppä
Niimpä niin Niimpä niin
Luolaston politiikka keskustelut Luolaston politiikka keskustelut
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
7evill 7evill
Luukku 11 Luukku 11
CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa
Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
Tribuuttia Avaruuskoiralle Tribuuttia Avaruuskoiralle
Leirille siitä Leirille siitä
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai? Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai?
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
 872 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
16.11.2019 02:22:11
[ + 2 | ]

@Hapsi_

[36742] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [589x573] [] []
tiedosto.jpg

mielisairaus

(55)  · 

autismi

(46)  · 

viha

(20)  · 

rakkaus

(60)  · 

kaappi

(18)  · 

hiv

(34)
17.11.2019 16:53:54
#271848 [+-] Piilota Suosittele

271691

Mää ehotin joulua ja jotaki toista päivämärää, mutten muista enää mitä. Mua kuitenki vähän arveluttaa ettei tästä tuu silti mitään, ku ei se kuitenkaan suostu pukeutumaan tuohon jo valamiiksi varraamaani kumiseen hääpukuun.

17.11.2019 22:07:25
#272015 [+-] Piilota Suosittele

271855

Itelle on samanlainen. Oon suunnitellu omat häät jo pikkulikasta lähtien ja meillä molemmilla pitää olla tuommonen kumipuku! Mitä siitä tulee jos toinen tälläytyy parhaimpaan pvc-muoviin pienessä pcp-pöllyssä ja toinen on jossaki paskasissa verkkareissa ja Esson baarin lippiksessä?

[ 2 viestiä | ]