Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Ehkä? Ehkä?
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
Tehokäyttäjän viime päivät Tehokäyttäjän viime päivät
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
Luolastoelämää Luolastoelämää
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
Luolasto on gay. Luolasto on gay.
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Nagiksen leima Nagiksen leima
Vumpalukki Vumpalukki
Luolaston politiikka keskustelut Luolaston politiikka keskustelut
luolastolainen vol 1 luolastolainen vol 1
Pertti perkele! Pertti perkele!
Muistatteko kun Hapsi tuli tallille? Muistatteko kun Hapsi tuli tallille?
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
porkkana kuuluu pitsaan porkkana kuuluu pitsaan
paint servetti paint servetti
 872 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
16.11.2019 02:22:11
[ + 2 | ]

@Hapsi_

[36742] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [589x573] [] []
tiedosto.jpg

mielisairaus

(55)  · 

autismi

(46)  · 

viha

(20)  · 

rakkaus

(60)  · 

kaappi

(18)  · 

hiv

(34)
17.11.2019 16:53:54
#271848 [+-] Piilota Suosittele

271691

Mää ehotin joulua ja jotaki toista päivämärää, mutten muista enää mitä. Mua kuitenki vähän arveluttaa ettei tästä tuu silti mitään, ku ei se kuitenkaan suostu pukeutumaan tuohon jo valamiiksi varraamaani kumiseen hääpukuun.

17.11.2019 22:07:25
#272015 [+-] Piilota Suosittele

271855

Itelle on samanlainen. Oon suunnitellu omat häät jo pikkulikasta lähtien ja meillä molemmilla pitää olla tuommonen kumipuku! Mitä siitä tulee jos toinen tälläytyy parhaimpaan pvc-muoviin pienessä pcp-pöllyssä ja toinen on jossaki paskasissa verkkareissa ja Esson baarin lippiksessä?

[ 2 viestiä | ]