Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.11.2019 05:05:21 Jäseniä 7 Vierailuja 1 417 Medioita 181

Fingerpori

evästeet evästeet
Fingerpori Fingerpori
Meanwhile, in Oulu, Finland... Meanwhile, in Oulu, Finland...
Stalin on runkkari Stalin on runkkari
THL THL
Fingerpori- politiikka Fingerpori- politiikka
Fingerpori Venäjän ymmärrys Fingerpori Venäjän ymmärrys
Fingerpori Fingerpori
Fingerpori Fingerpori
Putin ostoksilla Putin ostoksilla
Nakit ja Pallerot Nakit ja Pallerot
Fingerpori Fingerpori
Kaatokänni Kaatokänni
Maksuton taksi työttömille Maksuton taksi työttömille
Fingerpori Fingerpori
Fingerpori Fingerpori
grillaus grillaus
natseja vastaan natseja vastaan
Fingerpori Fingerpori
Ruotsalainen malli Ruotsalainen malli
sale sale
Keskusta Keskusta
huippuimuri huippuimuri
Fingerpori Fingerpori
 805 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto
18.03.2024 13:14:38
[ + 0 | ]

Fingerpori

[68863] [tiedosto.jpg] [0.23 MB] [1080x359] [] []
tiedosto.jpg

fingerpori

(174)
18.03.2024 13:32:34
#607001 [+-] Piilota Suosittele

On muuten juridisesti todettu, ette tuollaisella kyltillä ole mitään merkitystä. Oleskelu ei voi olla asiatonta. Häiriökäyttäytymiseen on eri pykälät. Samoin läpikulku ei voi olla kielletty (esim kerrostalon pihan läpikulkua ei voi kieltää).

19.03.2024 00:36:44
#607099 [+-] Piilota Suosittele

>>607001

Jos voidaan todeta, että läpikulkualue on piha ja piha liittyy kotirauhan suojaamaan asuttuun taloon, niin pihan läpikulku on kielletty*. Se sitten, että voidaan todeta näin kerrostaloyhtiön yleisestä alueesta, onkin toinen ja haastavampi juttu.

Meillä rivitaloyhtiössä hankittiin isännöitsijän suosituksesta kyseiset kyltit erityisesti talven ja mahdollisten liukastumisvahinkojen vastuun vuoksi. Se nyt tiedetään, että etupihojen edestä painellaan joka tapauksessa kylteistä huolimatta, mutta erityisesti näin keväisin kalteva mäki on liukkaampi kuin lätkäjää.

https://www.minilex.fi/q/naapuri-kulkee-rivitalossa-pihamme-l%C3%A4pi

Yhtenä talvena muuten kuuppapäät painelivat takapihankin (aidattu pääty) läpi takaikkunoiden edestä. Aidan vuoksi niiden piti vähän kiertääkin. Niitä näki aina ajoittain kulkevan siitä. No, niille kun morjesteli kalsareissa ilman paitaa ikkunan läpi, niin alkoi vähentymään... taloyhtiö myös hommasi aika tuuheat pensasperkeleet takapihojen välistä käytävää kaventamaan.

[ 2 viestiä | ]