Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.11.2019 05:05:21 Jäseniä 7 Vierailuja 1 417 Medioita 181

Fingerpori

Fingerpori Venäjän ymmärrys Fingerpori Venäjän ymmärrys
Fingerpori Fingerpori
@Hapsi_ autokaupoilla :D @Hapsi_ autokaupoilla :D
Katsastus Katsastus
Fingerpori Fingerpori
Panseksuaali Panseksuaali
Fingerpori Fingerpori
Teen Tolppasesta lipaston :D Teen Tolppasesta lipaston :D
#metoo #metoo
fingerpori fingerpori
Tyhmää Tyhmää
Luolasto tiivistettynä Luolasto tiivistettynä
Mustille piikki Mustille piikki
Esittely Esittely
Vasemmistoliitto Vasemmistoliitto
Ihana nainen Ihana nainen
Taas Pekkaa sorretaan Taas Pekkaa sorretaan
Trollibussi Trollibussi
Paperitollot Paperitollot
Rape Rape
Jarlaa Jarlaa
Keskusta Keskusta
Stalin on runkkari Stalin on runkkari
Fingerpori Fingerpori
 1 134 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.22 MB, 2 tiedostoa
13.02.2022 13:48:19
[ + 5 | ]

Jarlaa

[61674] [tiedosto-1.jpg] [0.1 MB] [720x217] [] []
tiedosto-1.jpg
[61673] [tiedosto-2.jpg] [0.12 MB] [1080x734] [] []
tiedosto-2.jpg

fingerpori

(174)  · 

jarla

(6)
13.02.2022 15:15:44
#547372 [+2] Piilota Suosittele

Käsittääkseni ne vaati että polttoainevero on puolitettava, ei hinta. Mutta enhän toki minä ole Jarlan tai Ylen toimittajien ja parin Ylellä esiintyneen kansanedustajan kaltainen asioiden tietäjä, jos ne puhuu bensan hinnan puolittamisesta eikä polttoaineveron puolittamisesta, niin kai ne rekkapekat sitten haluski bensan hinnan puolitusta.

13.02.2022 20:23:29 | 20:25:11
#547402 [+1] Piilota Suosittele

>>547401 Tuossa kuvassa Jarla väittää, että convoy porukka haluaa bensan hinnan puolitusta ja samaa väitettiin jossaki A-studiossa tjsp ohjelmassa Ylellä. Minun käsityksen mukaan ne vaatii POLTTOAINEIDEN VERON puolitusta, ei BENSAN HINNAN. Minusta se on aika huolestuttavaa, että Ylessäki asiantuntijat väittää ensin että mielenosottajat haluaa bensan hinnan puolitusta ja sitten selittävät miten valtio ei kykene siihen, koska bensan hinnasta on vain niin ja niin paljon veroa. Ymmärrätkö nyt eron? Jos et, Yle on onnistunut sinun kohdalla. Muuta en aja takaa.

Ja sen mie haluan vielä täsementää ettei tule jälkipuheita: Mie en kannata mitään mekkalointia, mutta suon kaikille siihen oikeuden lain puitteissa ja sillä ehdolla, että laki on myös sama kaikille.

13.02.2022 20:35:23
#547405 [+-] Piilota Suosittele

>>547402
Ja minä olen sitä mieltä, että kyseessä on vain kulkutautimyönteisten ryyppyreissu.
Vaatimukset polttoaineveron puolittamisesta ja hallituksen erosta ovat vain populismia, jolla saisivat vain enemmän jengiä ölisemään.

13.02.2022 20:48:04 | 20:48:17
#547409 [+1] Piilota Suosittele

>>547407
Eipä tuo Jarlan strippi toimisi, jos olisi sanatarkasti polttoaineverosta kyse ja monesti hänen vitsinsä perustuukin siihen miten pieni väärinymmärrys muuttaa koko asian luonteen.
Eli en lähtisi Jarlaa nyt aivopesusta syyttämään.

[ 12 viestiä | ]