Toi on kyllä överiä kun tekee vaikka 3 joukkuetta longbow maneja, pistää ne tiiviiseen muotoon ja 1 priesti joka tiimiin. Katapultteja ei vaan saa päästää lähelle. Toinen mistä tykkään on kiinan jousiukot, tekee helvetin kovaa läimää rakennuksiin nii ei tarvii erikseen hitaita katapulppeja. Vittu nyt iski aoe2 himot, meen pelaan mo.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Joni Weiner
Boing-kissa ja Bongosette
Ys I ・ II (PC Engine CD) - To Make the End of Battle
Haamujeesussaaren infiltraatiotehtävä
Gamer chairs
Modaamisen iloja
Tracer ja Scout :D
KaShoot
Kunnioitus on loputon
Funny death - Gone
Jatkoa Sonic-desingille
Waluigette
Dont mess with us
DOOM Slayer
Tarjolla on juustoo ja jyystöö
Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi
Hyvästi
Dick Kickem
European Union
Spoilereita
Rikkakasvi
Pelit ei-pelaajan silmin
Niin se tämän maan päällä kulkee
Tämä video on ihan jeba - mutta tuo sudenpääpiippu!