Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 408 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Hän oli hyvä mies Hän oli hyvä mies
Pois suojastani! Pois suojastani!
Snatcher - One Night in Neo Kobe City Snatcher - One Night in Neo Kobe City
Tanssahdellen Tanssahdellen
Montaako olet pelannut? Montaako olet pelannut?
AoE irl AoE irl
Ma'am Ma'am
Meemimorfoosi: Bowsette + Bongo Cat Meemimorfoosi: Bowsette + Bongo Cat
Loppu Loppu
xD xD
Kun ilta hämärtyy Kun ilta hämärtyy
Katamari Bongocat Katamari Bongocat
Oottakaas hetki tytöt Oottakaas hetki tytöt
Yllättävä vastustaja! Yllättävä vastustaja!
Baariruusu Baariruusu
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys
Tietokonepelit on saatanasta! Tietokonepelit on saatanasta!
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Vanhan koulun tavat Vanhan koulun tavat
Vakavatahna Vakavatahna
Rinsessa Rinsessa
On aika On aika
Fiksattu Fiksattu
 1 053 näyttökertaa, 15 viestiä, 19.74 MB, 1 tiedosto
29.05.2018 09:59:39
[ + 6 | ]

Jotkut pelit koukuttaa huolella

[12497] [Plays-God-of-War-Once-[720p].mp4] [19.74 MB] [1280x720] [] []

pelaa

 · 

god

(19)  · 

war

(22)  · 

immersio

29.05.2018 23:04:37 | 23:06:12
#60998 [+-] Piilota Suosittele

>>60994

Ei liity tähän mut täällä on kyllä jotain tyyppejä joista ei muuten kuulu mitään mutta auta armias kun postaat niiden mielestä paskan kuvan niin vali vali ini ini >:3 Tosin tämähän ei eroa mitenkään Nappulan meiningistä...

29.05.2018 23:18:42
#61001 [+-] Piilota Suosittele

>>60998

Liittyy juurikin tähän. Patalla on jäänyt sieni kutemaan anaaliin. Hän vain välillä "uskaltaa" omalla nimimerkilläänkin purkaa smug-peppukipuaan.

No mitäpä me pienistä, kun ei pienet meistä :3

30.05.2018 17:54:32
#61246 [+-] Piilota Suosittele

>>60994 Haistan vahvaa ja karvasta peppukipua sekä paranoiaa, koska en ole käyttänyt luolastoa aktiivisesti kohta kahteen viikkoon, lukuunottamatta kahta viimeistä päivää. Etkä ole mitenkään oman ritiikkisi yläpuolella, kumpi meistä kahdesta truuttaa kissa-anaalinsa tyhjäksi päivittäin ja kävi tästä noottia saatuaan kommentoimassa isoon osaan lähettämästäni shaibansguugelista "ihan paska media"? :D Mitä todisteita sulla edes on mun olleen se sonja, joka on käynyt huutelemassa kuvissasi? Ja miksi edes välität loppujen lopuksi, osuuko "sonja-k" herkkään kohtaan?

En ymmärrä mikä ajaa sinut kantamaan yksipuolista kaunaa viikkoja, vieläpä teoista jotka ei välttämättä ole minun tekemiäni. Vaikutat tekotaiteellisuutesi ohella selvästi pikkumaiselta ihmiseltä. Ja sonjista: sonjailu on betaversion anonyymi-käyttäjä-ominaisuus, joka täytyy muuttaa pätevämmäksi, tai järjestään poistaa. Se aiheuttaa nimenomaan esimerkinomaisia tilanteita joissa kumpikin osapuoli vain paskoo toistensa muroihin.

Toisaalta pidän aiheutuneesta, vaikken selvästi ole ainoa syypää kovin traagiselle tilanteellesi. Ehkä sinun pitäisi.. mmmMMMMMMM, miettiä minkälaista paskaa tunget palveluun? :D

[ 15 viestiä | ]