Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 408 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Tältä kuulostaa laava. Tältä kuulostaa laava.
Pitäkää tekin tauko Pitäkää tekin tauko
Toisen palaavan pelaajan etu Toisen palaavan pelaajan etu
Pro skater Pro skater
"Sä oot jo tuhannen pillun päreinä" "Sä oot jo tuhannen pillun päreinä"
Kaverukset Kaverukset
Kova kuin kivi, veli 2 Kova kuin kivi, veli 2
Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners
ilmaisia ämpäreitä ilmaisia ämpäreitä
Jääkaappiherutus Jääkaappiherutus
Tarjoon 2 ref Tarjoon 2 ref
Yokain metsästystä näin kolmelta aamuyöstä Yokain metsästystä näin kolmelta aamuyöstä
Zelda Zelda
Dont mess with us Dont mess with us
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Namco soundteam - Motor species Namco soundteam - Motor species
200%:nen jukra 200%:nen jukra
DRG - M1000 endurance DRG - M1000 endurance
Billy palaa Kantosta jakamaan Homontain iloja Billy palaa Kantosta jakamaan Homontain iloja
ppl who play fortnite ppl who play fortnite
Sonic Sonic
Totuuden teksti Totuuden teksti
zYnthethic - Abandon all v3 zYnthethic - Abandon all v3
A father's regret A father's regret
 839 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
29.04.2018 20:55:56
[ + 2 | ]

Paska kusi

[11294] [0.jpg] [0.1 MB] [640x553] [] []
0.jpg

nintendo

(42)  · 

xbox

(11)  · 

napit väärinpäin

29.04.2018 22:11:35
#52333 [+-] Piilota Suosittele

Viikko menee harjotellessa kun vaihtaa. Ja toinen ku vaihtaa takasi. Ja sen viikon aikana ei osaa oikein pelata kummallakaan.

Mutta entäs se Y-akseli, invertoitu vai ei? Tässä oli yksi peli missä ei totuttu tapa toiminut ja sen kanssa oli ihan sama homma. Harkitsin pitäisikö vaihtaa elämäntapaa lopullisesti, mutta opettelin sitten kuitenkin vanhan tavan takaisin.

29.04.2018 22:18:37
#52337 [+-] Piilota Suosittele

52329 paitsi että nintendon kaikissa konsoleissa sama järjestely vielää nykyään. Asiasta voidaan väitellä että kummalla on väärinpäin jos nintendon layout tuli 10 vuotta aikaisemmin. Ite aattelen sen niin että xbox on oikeassa koska x-akseli on vaakaan ja y-akseli pystysuuntaan ja a tulee ennen b:tä. Nintendo ei muutenkaan ole oikein ikinä osannu tota ohjaimen tekemisen jaloa taitoa tästä esimerkkejä on n64, gamecube, wii ja switch -ohjaimet.

30.04.2018 18:27:09
#52618 [+-] Piilota Suosittele

52584 Yritin keksiä syytä sille miksi vihaan nintendon a-näppäimen sijaintia niin paljon mut kai se on vaan tottumuksesta kiinni. Sitä en ymmärrä että miksi switchin ohjaimessa on start näppäin niin hankalassa paikassa ja home-näppäin kätevästi siinä kohdalla missä kaikissa muissa ohjaimissa on start. Pitää pistää peli pauselle niin heittää alkuscreeniin.

02.12.2018 20:30:03
#127897 [+-] Piilota Suosittele

@volmari85 tässä pitää tietää että xbox 1:ssä joka julkaistiin 2001 niin oli tuo sama näppäimistösijoittelu, koska se on xboxin tapa tehdä asiat ja ettei tule patentti kiistaa nintendolta.

[ 7 viestiä | ]