Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 408 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Metal gear juoksukaljat Metal gear juoksukaljat
Mario sai supervoimia Mario sai supervoimia
:O :O
Pääkkäri Pääkkäri
Hunger games Hunger games
Psyduck käyttää hämäyksen Psyduck käyttää hämäyksen
Starbucks vs Cuphead Starbucks vs Cuphead
RS kollaasi RS kollaasi
PC Master Race PC Master Race
T H I C C & C R E A M Y T H I C C & C R E A M Y
Mielesi tekee nyt ladata Kiihdytyspeli Mielesi tekee nyt ladata Kiihdytyspeli
Kun söit kaikki sudenkorennot Kun söit kaikki sudenkorennot
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Science baby! Science baby!
Pikku gondola Pikku gondola
DOOM Slayer DOOM Slayer
Kauhistuksen kanahäkki, voi kirous ja kuolema sentään Kauhistuksen kanahäkki, voi kirous ja kuolema sentään
Itseruskettuva Itseruskettuva
zYnthethic - Abandon all v3 zYnthethic - Abandon all v3
youo shall on passse :3 youo shall on passse :3
Gondola sai pestin juoksijana Gondola sai pestin juoksijana
Myyttiset maailmat Myyttiset maailmat
Nico nico ni! Nico nico ni!
GTA GTA
 824 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
23.04.2018 23:41:34
[ + 5 | ]

Fortnite

[11090] [0.png] [0.75 MB] [640x719] [] []
0.png

fortnite

(25)  · 

team

(7)  · 

fortress

(6)  · 

2

(12)
24.04.2018 08:45:23
#50205 [+-] Piilota Suosittele

Valve sais tehä vaa niitä pelejä lisää. Ihan vain sen vuoksi, että näiden pelit kestää aikaa tyyliin pitempään kuin yksikään toinen peli.

24.04.2018 12:46:20
#50260 [+-] Piilota Suosittele

>>50205 half life 3, portal 3, tf 3, uus cs:kään ei ois pahitteeks, mutta ei sanoivat vaan että ei ole enää kiinnostusta yksinpeleihin, ja csgo tahkoaa niille vielä sen verran rahaa että ei ole kannattavaa tehdä, ja tietysti steam myöskin. saatanan valve.

24.04.2018 18:15:36
#50431 [+-] Piilota Suosittele

>>50260
No sinänsä en kyl kaipaa uutta TF:ää, sillä tää nykyinen on sen verran syöpynyt aivoihin, etten oikeastaan edes tarvitte. Mutta HL:n tarinan haluan nähdä kyllä päätökseen.

[ 6 viestiä | ]