>>50205 half life 3, portal 3, tf 3, uus cs:kään ei ois pahitteeks, mutta ei sanoivat vaan että ei ole enää kiinnostusta yksinpeleihin, ja csgo tahkoaa niille vielä sen verran rahaa että ei ole kannattavaa tehdä, ja tietysti steam myöskin. saatanan valve.
>>50260 No sinänsä en kyl kaipaa uutta TF:ää, sillä tää nykyinen on sen verran syöpynyt aivoihin, etten oikeastaan edes tarvitte. Mutta HL:n tarinan haluan nähdä kyllä päätökseen.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Metal gear juoksukaljat
Mario sai supervoimia
:O
Pääkkäri
Hunger games
Psyduck käyttää hämäyksen
Starbucks vs Cuphead
RS kollaasi
PC Master Race
T H I C C & C R E A M Y
Mielesi tekee nyt ladata Kiihdytyspeli
Kun söit kaikki sudenkorennot
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Science baby!
Pikku gondola
DOOM Slayer
Kauhistuksen kanahäkki, voi kirous ja kuolema sentään