Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 408 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Jos se on täydellinen sitä ei tarvitse korjata Jos se on täydellinen sitä ei tarvitse korjata
leg broke leg broke
Get on my level Get on my level
engineer engineer
Nico nico ni! Nico nico ni!
The Steel Samurai: Warrior of Neo Olde Tokyo Opening The Steel Samurai: Warrior of Neo Olde Tokyo Opening
karvatura snake karvatura snake
Team Old-tress 2 Team Old-tress 2
Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena
Super mario tehosteilla Super mario tehosteilla
Pikapika! Pikapika!
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Gamecube Gamecube
Dead by Daylight - burn Dead by Daylight - burn
Ultimaattinen ase Ultimaattinen ase
EA logiikka EA logiikka
Shun Shun
tyttözelda:) tyttözelda:)
Ei kiinnosta Ei kiinnosta
Grampa Tex Plays Mechwarrior Online Grampa Tex Plays Mechwarrior Online
Win the Race Win the Race
Ja Anikin matka jatkuu ♂ Ja Anikin matka jatkuu ♂
Hunger games Hunger games
N'wah jää kiinni N'wah jää kiinni
 856 näyttökertaa, 13 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
16.04.2024 00:36:03
[ + 2 | ]

Yhden pitää pudota 2097


one

(12)  · 

must

 · 

fall

 · 

2097

 · 

remix

(22)
16.04.2024 18:48:39
#614735 [+4] Piilota Suosittele

Alkuperäisestä OMF:stä 30 vuotta.

30!

Mihin hittoon se aika on mennyt?
Ai että silloin sitä iloisena pelaili vailla huolen häivää, aurinko paistoi 24/7 taivaalta, ruusut tuoksuivat joka paikassa ja elämä. Se oli vain upeaa.

19.04.2024 22:20:40
#615209 [+-] Piilota Suosittele

>>614679
>>614735
Tätä tuli kyllä pikkupoikana ysärillä tahkottua ja paljon. Vielä enemmän toissa vuosikymmenellä, kun *köh* jostain löytyi ilmaiseksi kokoversio ja pääsi tuohon oikeaan loppuvastukseen ja ties mihin turnausmoodeihin.
Ja vielä vasta muutama vuosi sitten selvisi, että tässä on vielä vaikka ties mitä salakenttiä ja -vastuksia...
Mihin hittoon se aika on mennyt?

Aika menee sitä nopeammin mitä enemmän on mietittävää...
Nuorempana vaikka 4 vuotta oli kuin pieni ikuisuus, nykyään kuin silmänräpäys.

19.04.2024 22:32:47
#615216 [+1] Piilota Suosittele

>>615209
Ei kyl mitää hajua oliko täysversio vai joku shareware. Jotain turnausmoodeja siinä oli kyl ja paljon paljon pelattavaa et veikkaan että oli iha täysversio.

19.04.2024 22:42:41
#615221 [+2] Piilota Suosittele

>>615209
>>615216
Itsellä oli ihan täysi pira... siis piraija-maskinen robotti. Joo.
Ne kolinat osumista olivat vallan mahtavia. Soundblaster oli vedettynä 80-luvun alun Luxoriin ja kolina vain kävi, kun tuli tahkottua. Vaikka vaahtosammuttimena tuli kuusnepalla tahkottua Barry's Boxingia ja International Karate Plussaa... ja PC:llä tuli pelattua sinänsä visuaalisesti hienompaa ja kehittyneempää Mortal Kombatia, niin muistijälki päässä kertoo vahvasti, että OMF oli paras taistelupeli.

19.04.2024 23:13:17 | 23:15:09
#615239 [+-] Piilota Suosittele

>>615216
Kylläpähän se on ollut täysversio.
Sharewaressa ei muistaakseni päässyt siihen turnausmoodiin ollenkaan, ja puolia hahmoista ja roboteista ei saanut edes käyttää.
>>615221
Ne kolinat osumista olivat vallan mahtavia

Ne äänet ja musiikit, aijai... Konsolit ja muut pelikoneet oli pitkään ja pitkällä edellä, mutta onneksi tuli 90-luku Soundblastereineen niin pääsi nauttimaan kunnon äänistä.
Tosin, OMF:stä olisi saanut kyllä ilmestyä sellainen kunnon kabinetti, vähän kuin vaikka Mortal Kombatin tapaan.
Kunnon joystick, näppäimistöä mukavammat napit, vähän isompi kuvaputkinäyttö kuin kotona ja ainakin sylinkokoinen kaiutin antamaan pelin äänimaailmalle arvoisensa kuuluvuuden.
Ihan vain, että tietäisi sitten joskus rikastuneena, että mihin sitä rahansa tuhlaa :D

[ 13 viestiä | ]