Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 408 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

2b 2b
hevit huutikset hevit huutikset
Peliaika Peliaika
Kova kuin kivi, veli 2 Kova kuin kivi, veli 2
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
Jonne sai asiimovin Jonne sai asiimovin
Perkeleen lagi Perkeleen lagi
milleniaalin tärkeysjärjestys milleniaalin tärkeysjärjestys
Super mario tehosteilla Super mario tehosteilla
Puss! (trailer) Puss! (trailer)
Tietokonepelit on saatanasta! Tietokonepelit on saatanasta!
Nico nico ni! Nico nico ni!
Pelit Pelit
engineer engineer
Fallout 5 Fallout 5
Juoksukaljat Juoksukaljat
Niin sympaattinen :) Niin sympaattinen :)
Ihmettelee maailman menoa Ihmettelee maailman menoa
Gamer Eats a lot of Fast Food... Gamer Eats a lot of Fast Food...
Science baby! Science baby!
Jos poliisi ei voi pysäyttää sinua, Sinun täytyy olla pölyssä Jos poliisi ei voi pysäyttää sinua, Sinun täytyy olla pölyssä
Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa
Rehellistä työtä Rehellistä työtä
Sonic Sonic
 967 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
14.04.2024 19:58:44
[ + 1 - | ]

Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged)


game freak

 · 

sega

(10)  · 

genesis

(10)  · 

mega drive

(6)  · 

junichi masuda

14.04.2024 23:19:38
#614422 [+-] Piilota Suosittele

Miks pitää tollasta kamalaa räpellystä tehdä kun ainakin pelien mukaan voi tehdä hyvääkin musiikkia. Tämä on ihan perseestä saatana!

15.04.2024 05:21:17
#614486 [+-] Piilota Suosittele

>>614428
En tajua miksi sen pitää olla älytöntä sekamelskaa. Sonic ja Mario, kyllä ne ekat ovat hyviä esimerkkejä hyvästä yksinkertaisesta musiikista.

19.04.2024 21:34:26
#615187 [+-] Piilota Suosittele

>>614486
älytöntä sekamelskaa

Kuulostaahan nuo yhdeksältä eri kanavalta yhtäaikaa soivat äänet sekamelskalta, jos ei niitä osaa erottaa toisistaan.
En rehellisesti sanottuna vuosia sitten itsekään Mega Driven (ja samantapaisten laitteiden) ääniominaisuuksista hirveästi tykännyt, mutta vähitellen aikojen saatossa tämäkin "äänimössö" alkoi vähitellen muovautumaan omissa korvissa enemmänkin jonkinlaiseksi monen eri instrumentin luomaksi kokonaisuudeksi. Vähän kuin jokin sinfoniaorkesteri, vaikka aivan täysin erilainen ääni.
yksinkertaisesta musiikista

Tuollaisessakin on puolensa, mutta toisaalta itse tykkään kun laitteista otetaan irti kaikki potentiaali pelikäytölliset rajoitteet huomioonottaen. Sairasta.

[ 6 viestiä | ]