Quake-/Doom-miehenä tuntuu vähän oudolta postata tällaista. Ei tosin ole häpeä eikä mikään myöntää Unrealissa olevan aivan tolkuttoman paljon parempi soundtrack.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Pääkkäri
Zeldan pylly
Snake?
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Rehellistä työtä
Jonnet ei muista
John Fortnite Kennedy
Paras gmod video ikinä
Katamari Bongocat
Pokepallo-parantolassa
Re1
Ultimaattinen ase
Ei kiinnosta
Kauhistuksen kanahäkki, voi kirous ja kuolema sentään