Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

What is my name? What is my name?
Tou-kan :D Tou-kan :D
Sopiva hinta? Sopiva hinta?
Menisit töihin Menisit töihin
Kunkun huutikset Kunkun huutikset
Nico nico ni! Nico nico ni!
Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi
Kaikkea ajateltu Kaikkea ajateltu
Videopelien taikaa Videopelien taikaa
Ei oo aikaa tuijottaa demoni tissejä Ei oo aikaa tuijottaa demoni tissejä
Simo Häyhä smash confirmed Simo Häyhä smash confirmed
Pieni palonsammutaja Pieni palonsammutaja
GamerGrandma GamerGrandma
Mario sai supervoimia Mario sai supervoimia
Things you can only do in Skyrim VR (part deux) Things you can only do in Skyrim VR (part deux)
Pomotappelu Pomotappelu
Robotti Ruttunen ilmoittautuu Robotti Ruttunen ilmoittautuu
Lähellä ollaan Lähellä ollaan
Terveisiä pormestarilta Terveisiä pormestarilta
Gondola Linnakkeen vankina Gondola Linnakkeen vankina
Tähtikansalaisen kasvojentunnistus Tähtikansalaisen kasvojentunnistus
Kova kuin kivi, veli 3 Kova kuin kivi, veli 3
Tony Rasmus - Teema Tony Rasmus - Teema
DeBLil BLLIätt DeBLil BLLIätt
 989 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
24.10.2020 00:16:38
[ + 2 | ]

Grand Theft Auto 2 - Theme


gta

(42)  · 

grand theft auto

(6)  · 

rockstar

 · 

ez rollers

 · 

short change

24.10.2020 01:54:59
#402070 [+-] Piilota Suosittele

GTA2 oli joku hämärä venäläinen piraatti. Toimi, mutta oli venäjää joukossa. Jäi vähiin sen pelaaminen ja panos siirtyi johonkin muihin aikakauden peleihin. Varmaan tyyliin Carmageddon, NHL ja sillee.

24.10.2020 02:21:04
#402078 [+-] Piilota Suosittele

Oli hieno peli. Tekken2 ja Crimson Skies. COD2. Mutta kuitenki myöhemmin tuli Need For Speed Underground2. Täysin lyömätön.

24.10.2020 03:17:34
#402085 [+-] Piilota Suosittele

>>402070
Carmageddon oli kyllä kova, Doom 2:n ohella.
2000-lukua lähestyessä taisi itsellänikin olla lähestulkoon kaikki siihen aikaan pelaamani PC-pelit velipojan ja serkkujen ansiosta jonkinlaisia piraatteja, koska en muista niissä olleen oikeastaan musiikkeja ollenkaan, vaikka muuten moitteetta toimivatkin.
CD-tasoista musiikkiakin (jota ei kaikissa ollut edes vaihtoehtona) tosin sai MIDI-tirinän sijaan, jos omisti alkuperäisen levyn.

24.10.2020 04:50:27
#402088 [+-] Piilota Suosittele

>>402087
Steam ja GOG.com taitaa nykyään olla ainoat paikat, josta tuon saa ihan ostamalla ostettua.
Toki googlettamalla pelin nimen kanssa "abandonware" tai "freeware" saattaa vieläkin ehkä löytyä jokin ns. ilmaisversio, mutta kylkiäisenä saattaa tulla muutakin. Vähän niin kuin ennen vanhaan.
Joku fiksumpi saattaisi mainita tässä välissä jotain torrenteista, mutta itse en ole niitä koskaan tottunut käyttämään.

[ 6 viestiä | ]