Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 373 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Kuolin kesken aallon Kuolin kesken aallon
Scout vs Heavy Scout vs Heavy
Bushido Blade PS1 (Longplay) Mikado - secret ending Bushido Blade PS1 (Longplay) Mikado - secret ending
Arthur Morgan gets laid Arthur Morgan gets laid
Pokemon sitä ja tätä 3 Pokemon sitä ja tätä 3
Micro Transactions - Epic NPC Man Micro Transactions - Epic NPC Man
Jääkaappiherutus Jääkaappiherutus
English longbows English longbows
European Union European Union
Peli alkaa Peli alkaa
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
What has science done What has science done
Wryyyy Wryyyy
RS kollaasi RS kollaasi
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Gooby ples Gooby ples
Hunger games Hunger games
Ja Anikin matka jatkuu ♂ Ja Anikin matka jatkuu ♂
Loppu Loppu
Kolmannen palaavan pelaajan etu Kolmannen palaavan pelaajan etu
The Senile Scribbles: Skyrim The Senile Scribbles: Skyrim
Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc) Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc)
Nintendo of America Nintendo of America
menes menes
 989 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
24.10.2020 00:16:38
[ + 2 | ]

Grand Theft Auto 2 - Theme


gta

(42)  · 

grand theft auto

(6)  · 

rockstar

 · 

ez rollers

 · 

short change

24.10.2020 01:54:59
#402070 [+-] Piilota Suosittele

GTA2 oli joku hämärä venäläinen piraatti. Toimi, mutta oli venäjää joukossa. Jäi vähiin sen pelaaminen ja panos siirtyi johonkin muihin aikakauden peleihin. Varmaan tyyliin Carmageddon, NHL ja sillee.

24.10.2020 02:21:04
#402078 [+-] Piilota Suosittele

Oli hieno peli. Tekken2 ja Crimson Skies. COD2. Mutta kuitenki myöhemmin tuli Need For Speed Underground2. Täysin lyömätön.

24.10.2020 03:17:34
#402085 [+-] Piilota Suosittele

>>402070
Carmageddon oli kyllä kova, Doom 2:n ohella.
2000-lukua lähestyessä taisi itsellänikin olla lähestulkoon kaikki siihen aikaan pelaamani PC-pelit velipojan ja serkkujen ansiosta jonkinlaisia piraatteja, koska en muista niissä olleen oikeastaan musiikkeja ollenkaan, vaikka muuten moitteetta toimivatkin.
CD-tasoista musiikkiakin (jota ei kaikissa ollut edes vaihtoehtona) tosin sai MIDI-tirinän sijaan, jos omisti alkuperäisen levyn.

24.10.2020 04:50:27
#402088 [+-] Piilota Suosittele

>>402087
Steam ja GOG.com taitaa nykyään olla ainoat paikat, josta tuon saa ihan ostamalla ostettua.
Toki googlettamalla pelin nimen kanssa "abandonware" tai "freeware" saattaa vieläkin ehkä löytyä jokin ns. ilmaisversio, mutta kylkiäisenä saattaa tulla muutakin. Vähän niin kuin ennen vanhaan.
Joku fiksumpi saattaisi mainita tässä välissä jotain torrenteista, mutta itse en ole niitä koskaan tottunut käyttämään.

[ 6 viestiä | ]