Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 368 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Viimeiset pokemon jutut Viimeiset pokemon jutut
Jysähti Jysähti
Se tuli sittenki Amiga Addict Se tuli sittenki Amiga Addict
jonnet muistaa jos muistaa jonnet muistaa jos muistaa
Teknologiapuu Teknologiapuu
Näin kävi... Näin kävi...
leg broke leg broke
Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__; Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__;
Funny death - Gone Funny death - Gone
Crash Gachic♂♂t Crash Gachic♂♂t
ööööööööööööööö ööööööööööööööö
Unikaveri Unikaveri
Impardo Impardo
Metal Slug 2 Metal Slug 2
Jääkaappiherutus Jääkaappiherutus
Ei oo häpee olla nopee Ei oo häpee olla nopee
Vitun iskä Vitun iskä
Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä
Piu piu miau miau Piu piu miau miau
Muista pysyä kunnossa Muista pysyä kunnossa
itkuraivarit itkuraivarit
Harmonia loppu nyt t. Bob ja Zen Harmonia loppu nyt t. Bob ja Zen
Ilosanoman levitystä Ilosanoman levitystä
What's going on? What's going on?
 988 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
24.10.2020 00:16:38
[ + 2 | ]

Grand Theft Auto 2 - Theme


gta

(42)  · 

grand theft auto

(6)  · 

rockstar

 · 

ez rollers

 · 

short change

24.10.2020 01:54:59
#402070 [+-] Piilota Suosittele

GTA2 oli joku hämärä venäläinen piraatti. Toimi, mutta oli venäjää joukossa. Jäi vähiin sen pelaaminen ja panos siirtyi johonkin muihin aikakauden peleihin. Varmaan tyyliin Carmageddon, NHL ja sillee.

24.10.2020 02:21:04
#402078 [+-] Piilota Suosittele

Oli hieno peli. Tekken2 ja Crimson Skies. COD2. Mutta kuitenki myöhemmin tuli Need For Speed Underground2. Täysin lyömätön.

24.10.2020 03:17:34
#402085 [+-] Piilota Suosittele

>>402070
Carmageddon oli kyllä kova, Doom 2:n ohella.
2000-lukua lähestyessä taisi itsellänikin olla lähestulkoon kaikki siihen aikaan pelaamani PC-pelit velipojan ja serkkujen ansiosta jonkinlaisia piraatteja, koska en muista niissä olleen oikeastaan musiikkeja ollenkaan, vaikka muuten moitteetta toimivatkin.
CD-tasoista musiikkiakin (jota ei kaikissa ollut edes vaihtoehtona) tosin sai MIDI-tirinän sijaan, jos omisti alkuperäisen levyn.

24.10.2020 04:50:27
#402088 [+-] Piilota Suosittele

>>402087
Steam ja GOG.com taitaa nykyään olla ainoat paikat, josta tuon saa ihan ostamalla ostettua.
Toki googlettamalla pelin nimen kanssa "abandonware" tai "freeware" saattaa vieläkin ehkä löytyä jokin ns. ilmaisversio, mutta kylkiäisenä saattaa tulla muutakin. Vähän niin kuin ennen vanhaan.
Joku fiksumpi saattaisi mainita tässä välissä jotain torrenteista, mutta itse en ole niitä koskaan tottunut käyttämään.

[ 6 viestiä | ]