Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 408 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Ys Origin - Genesis Beyond the Beginning Ys Origin - Genesis Beyond the Beginning
Micro Transactions - Epic NPC Man Micro Transactions - Epic NPC Man
Ja Anikin matka jatkuu ♂ Ja Anikin matka jatkuu ♂
Loukkaanuin Loukkaanuin
KaShoot KaShoot
Kipsun ajokoulu Kipsun ajokoulu
Miekkaa en kanna, huotra on varattu munalleni Miekkaa en kanna, huotra on varattu munalleni
Haha plösö :D Haha plösö :D
Kullankaivaja Kullankaivaja
Metal Slug 2 Metal Slug 2
Rune ei odota Rune ei odota
Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
bulgaba! bulgaba!
Heroes of Might & Magic 3 Heroes of Might & Magic 3
Hiisi nuuhkii Hiisi nuuhkii
xD xD
THUNDER FORCE IV『Lightning Strikes Again - Metal Squad』 THUNDER FORCE IV『Lightning Strikes Again - Metal Squad』
VASTALAUSE! VASTALAUSE!
Dragonborn Dragonborn
Touhou Youyoumu ~ Perfect Cherry Blossom [OPL3] Touhou Youyoumu ~ Perfect Cherry Blossom [OPL3]
Beware of Forest Mushrooms! Beware of Forest Mushrooms!
"Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller "Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller
YTPMV: Robotnik_II.wmv YTPMV: Robotnik_II.wmv
Uus Samsung Uus Samsung
 902 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
09.10.2020 15:10:23
[ + 3 | ]

Montaako olet pelannut?


amiga

(9)  · 

peli

(187)
09.10.2020 18:47:13
#397668 [+-] Piilota Suosittele

North ; South oli kaverin kanssa hauskaa. Yleensä hyökkäsin yhdellä ukolla kaverin armyy vastaan koska se oli tehokasta. Usein voitin. Hevosmiehet olivat vaikeita sille yhhdelle ukolle... Koska niska poikki nopeesti. Tykillä ei tehnyt mitään useimmiten.

09.10.2020 21:45:25
#397781 [+-] Piilota Suosittele

>>397706

Kyllä juu. Pääsihhän sieltä toisaalta yli. Ainoa mikä häiritsi human vs CPU = IBN 640 vai millä vitu nimellä se oli pystyi liikuttamaan kaikki yksiköitä samaan aikaan. Kun taas human vain yhtä ellei ajoittanut niitä sopiviksi.

Tapoin sillä yhdellä ukolla aina cpu:n porukat. Vaikein osa oli sitä junataistelua saatana!!! Puukkoo lensi ja miestä kans.

09.10.2020 23:13:07
#397823 [+-] Piilota Suosittele

Olipa monta monituista tuttua. En millään muista ton 2:06 nimeä, mutta se oli huippu. Ja Moonstone kans. Ja Test Drive ja se ja tuo ja tämä ja ja ja... Löysin muuten taannoin Moonstonen PC:lle. Ei ollu yhtään sen helepompi ku aikonaankaan. Perkeleen villisiat veteli mut aina kumoon. Tuolla ois vielä Amiga 600 HD kaapin perällä völläämässä. Sitä en muista onko siihen enää läheskään kaikkia pelejä enää jälellä. Onneks nykyään on sentään emulaattoreita niin pääsee vieläki pellaileen vaikka Ports Of Callia jos siltä tuntuu.

Jännä ku nykyään tuntuu kaikki aina rajottuvan siihen, että kuinka hyvät grafiikat niissä on vaikka tarinat ja muut ois ihan perseestä. Puhumattakaan C64 peleistä. Good times, good times.

[ 9 viestiä | ]