pelistä jäi täysin huomaamatta sen koko filosofinen ulottuvuus. ei kilissyt kellot vaikka hahmo toisensa perään oli nimetty filosofien mukaan eikä edes lopullisen läpipeluun jälkeen raksuttanut että introssa ollut viittaus jumalten tappamisesta ei ollut tyhjää sanahelinää. mutta perseen pistin merkille kyllä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Big Boss hyväksyy
Billyn matka Kantossa jatkuu
YTPMV: Robotnik_II.wmv
T H I C C & C R E A M Y
Uus DLC
Todd
Pariisin AOE -repriisi
Faaraokisu
Taistelu vihreästä timantista
Kun ne 5 drakkenia saavuttavat yhteisen diplomaattisen voiton