Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 407 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Deus Ex Deus Ex
Ihmettelee maailman menoa Ihmettelee maailman menoa
Haha plösö :D Haha plösö :D
Jean-Sebastien Royer - Guard rail grinder Jean-Sebastien Royer - Guard rail grinder
Se tuli sittenki Amiga Addict Se tuli sittenki Amiga Addict
Lara ja matukat Lara ja matukat
Tämä video on ihan jeba - mutta tuo sudenpääpiippu! Tämä video on ihan jeba - mutta tuo sudenpääpiippu!
Vastaloitsu Vastaloitsu
Torajyvä on pirullinen huume Torajyvä on pirullinen huume
Ye olde frag movie Ye olde frag movie
Lagi sallii Lagi sallii
Jerry Jerry
N'wah jää kiinni N'wah jää kiinni
Boom Boom
Mr.x Mr.x
Vihdoinkin Vihdoinkin
Kun ilta hämärtyy Kun ilta hämärtyy
Peliaika Peliaika
Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa
Pokemon sitä ja tätä 1 Pokemon sitä ja tätä 1
KAIKKI MAAILMAN VALTA ON MINUN KAIKKI MAAILMAN VALTA ON MINUN
The Best Way To Play Dark Souls III The Best Way To Play Dark Souls III
Birkin Birkin
Doomin modauskulttuuri elää vahvana Doomin modauskulttuuri elää vahvana
 1 053 näyttökertaa, 15 viestiä, 19.74 MB, 1 tiedosto
29.05.2018 09:59:39
[ + 6 | ]

Jotkut pelit koukuttaa huolella

[12497] [Plays-God-of-War-Once-[720p].mp4] [19.74 MB] [1280x720] [] []

pelaa

 · 

god

(19)  · 

war

(22)  · 

immersio

29.05.2018 23:04:37 | 23:06:12
#60998 [+-] Piilota Suosittele

>>60994

Ei liity tähän mut täällä on kyllä jotain tyyppejä joista ei muuten kuulu mitään mutta auta armias kun postaat niiden mielestä paskan kuvan niin vali vali ini ini >:3 Tosin tämähän ei eroa mitenkään Nappulan meiningistä...

29.05.2018 23:18:42
#61001 [+-] Piilota Suosittele

>>60998

Liittyy juurikin tähän. Patalla on jäänyt sieni kutemaan anaaliin. Hän vain välillä "uskaltaa" omalla nimimerkilläänkin purkaa smug-peppukipuaan.

No mitäpä me pienistä, kun ei pienet meistä :3

30.05.2018 17:54:32
#61246 [+-] Piilota Suosittele

>>60994 Haistan vahvaa ja karvasta peppukipua sekä paranoiaa, koska en ole käyttänyt luolastoa aktiivisesti kohta kahteen viikkoon, lukuunottamatta kahta viimeistä päivää. Etkä ole mitenkään oman ritiikkisi yläpuolella, kumpi meistä kahdesta truuttaa kissa-anaalinsa tyhjäksi päivittäin ja kävi tästä noottia saatuaan kommentoimassa isoon osaan lähettämästäni shaibansguugelista "ihan paska media"? :D Mitä todisteita sulla edes on mun olleen se sonja, joka on käynyt huutelemassa kuvissasi? Ja miksi edes välität loppujen lopuksi, osuuko "sonja-k" herkkään kohtaan?

En ymmärrä mikä ajaa sinut kantamaan yksipuolista kaunaa viikkoja, vieläpä teoista jotka ei välttämättä ole minun tekemiäni. Vaikutat tekotaiteellisuutesi ohella selvästi pikkumaiselta ihmiseltä. Ja sonjista: sonjailu on betaversion anonyymi-käyttäjä-ominaisuus, joka täytyy muuttaa pätevämmäksi, tai järjestään poistaa. Se aiheuttaa nimenomaan esimerkinomaisia tilanteita joissa kumpikin osapuoli vain paskoo toistensa muroihin.

Toisaalta pidän aiheutuneesta, vaikken selvästi ole ainoa syypää kovin traagiselle tilanteellesi. Ehkä sinun pitäisi.. mmmMMMMMMM, miettiä minkälaista paskaa tunget palveluun? :D

[ 15 viestiä | ]