Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 398 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

PeliLogiikka - Lemmings [1991] PeliLogiikka - Lemmings [1991]
Isamu Ohiro - From the east(Vocal version) Isamu Ohiro - From the east(Vocal version)
Big boss Big boss
Menee lintassa Menee lintassa
Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover) Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover)
Gachimuchi Man X - Firehouse Stage ♂ Gachimuchi Man X - Firehouse Stage ♂
European Union European Union
Kun söit kaikki sudenkorennot Kun söit kaikki sudenkorennot
Kaverukset Kaverukset
SMW Custom Music (Romancing SaGa 3 - The Last Battle) SMW Custom Music (Romancing SaGa 3 - The Last Battle)
Rikkakasvi Rikkakasvi
Shun Shun
Sopiva hinta? Sopiva hinta?
Fiksattu Fiksattu
Kukaan ei omista normaalia tuolia KH-sarjassa Kukaan ei omista normaalia tuolia KH-sarjassa
Lockpicking level has increased Lockpicking level has increased
Kaz hyväksyy Kaz hyväksyy
sammunut terroristi sammunut terroristi
Yokain metsästystä näin kolmelta aamuyöstä Yokain metsästystä näin kolmelta aamuyöstä
Pelit ei-pelaajan silmin Pelit ei-pelaajan silmin
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
Ei oo aikaa tuijottaa demoni tissejä Ei oo aikaa tuijottaa demoni tissejä
 902 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
09.10.2020 15:10:23
[ + 3 | ]

Montaako olet pelannut?


amiga

(9)  · 

peli

(187)
09.10.2020 18:47:13
#397668 [+-] Piilota Suosittele

North ; South oli kaverin kanssa hauskaa. Yleensä hyökkäsin yhdellä ukolla kaverin armyy vastaan koska se oli tehokasta. Usein voitin. Hevosmiehet olivat vaikeita sille yhhdelle ukolle... Koska niska poikki nopeesti. Tykillä ei tehnyt mitään useimmiten.

09.10.2020 21:45:25
#397781 [+-] Piilota Suosittele

>>397706

Kyllä juu. Pääsihhän sieltä toisaalta yli. Ainoa mikä häiritsi human vs CPU = IBN 640 vai millä vitu nimellä se oli pystyi liikuttamaan kaikki yksiköitä samaan aikaan. Kun taas human vain yhtä ellei ajoittanut niitä sopiviksi.

Tapoin sillä yhdellä ukolla aina cpu:n porukat. Vaikein osa oli sitä junataistelua saatana!!! Puukkoo lensi ja miestä kans.

09.10.2020 23:13:07
#397823 [+-] Piilota Suosittele

Olipa monta monituista tuttua. En millään muista ton 2:06 nimeä, mutta se oli huippu. Ja Moonstone kans. Ja Test Drive ja se ja tuo ja tämä ja ja ja... Löysin muuten taannoin Moonstonen PC:lle. Ei ollu yhtään sen helepompi ku aikonaankaan. Perkeleen villisiat veteli mut aina kumoon. Tuolla ois vielä Amiga 600 HD kaapin perällä völläämässä. Sitä en muista onko siihen enää läheskään kaikkia pelejä enää jälellä. Onneks nykyään on sentään emulaattoreita niin pääsee vieläki pellaileen vaikka Ports Of Callia jos siltä tuntuu.

Jännä ku nykyään tuntuu kaikki aina rajottuvan siihen, että kuinka hyvät grafiikat niissä on vaikka tarinat ja muut ois ihan perseestä. Puhumattakaan C64 peleistä. Good times, good times.

[ 9 viestiä | ]