Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Ekat kauhunhetket pelistä 1996 Ekat kauhunhetket pelistä 1996
Jätkät en malta oottaa Jätkät en malta oottaa
Höyrylaiva Wille Höyrylaiva Wille
virgin outlander vs The Chad Morrowind virgin outlander vs The Chad Morrowind
Gondola Linnakkeen vankina Gondola Linnakkeen vankina
IQ on paccsu IQ on paccsu
Robotti Ruttunen ilmoittautuu Robotti Ruttunen ilmoittautuu
Venäläinen arma serveri Venäläinen arma serveri
sega saturn sega saturn
Luovuta varastetut esineesi Luovuta varastetut esineesi
tissit jumankekalle tissit jumankekalle
Pääkkäri Pääkkäri
Viemäristä löytyy Viemäristä löytyy
Gamer Eats a lot of Fast Food... Gamer Eats a lot of Fast Food...
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Jysähti Jysähti
Bongo Theme Bongo Theme
Cornered (kova coveri) Cornered (kova coveri)
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena
Ruudun takaa Ruudun takaa
Putoajapojat Putoajapojat
Vakavatahna Vakavatahna
Aamun aloittaja Aamun aloittaja
 824 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
23.04.2018 23:41:34
[ + 5 | ]

Fortnite

[11090] [0.png] [0.75 MB] [640x719] [] []
0.png

fortnite

(25)  · 

team

(7)  · 

fortress

(6)  · 

2

(12)
24.04.2018 08:45:23
#50205 [+-] Piilota Suosittele

Valve sais tehä vaa niitä pelejä lisää. Ihan vain sen vuoksi, että näiden pelit kestää aikaa tyyliin pitempään kuin yksikään toinen peli.

24.04.2018 12:46:20
#50260 [+-] Piilota Suosittele

>>50205 half life 3, portal 3, tf 3, uus cs:kään ei ois pahitteeks, mutta ei sanoivat vaan että ei ole enää kiinnostusta yksinpeleihin, ja csgo tahkoaa niille vielä sen verran rahaa että ei ole kannattavaa tehdä, ja tietysti steam myöskin. saatanan valve.

24.04.2018 18:15:36
#50431 [+-] Piilota Suosittele

>>50260
No sinänsä en kyl kaipaa uutta TF:ää, sillä tää nykyinen on sen verran syöpynyt aivoihin, etten oikeastaan edes tarvitte. Mutta HL:n tarinan haluan nähdä kyllä päätökseen.

[ 6 viestiä | ]