Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 411 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

The Doom Comic The Doom Comic
Tylsää pelissä? Tylsää pelissä?
Haitalliset alueet Haitalliset alueet
Tiimipelaaja Tiimipelaaja
Porukka runkkaa taas basessa Porukka runkkaa taas basessa
Little Macin börh Little Macin börh
Se oli turkkilaista jogurttia Se oli turkkilaista jogurttia
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Oispa CSS Oispa CSS
Vanessa vain valmistautui Vanessa vain valmistautui
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
Kino der toten act 1 Kino der toten act 1
ööööööööööööööö ööööööööööööööö
Deus Ex: The Recut Deus Ex: The Recut
Indoril, säälin sinua Indoril, säälin sinua
SMW Custom Music (Romancing SaGa 3 - The Last Battle) SMW Custom Music (Romancing SaGa 3 - The Last Battle)
luolaston teho käyttäjä luolaston teho käyttäjä
Song of Bongos Song of Bongos
Katamari Bongocat Katamari Bongocat
M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged) M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged)
Jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Tietokonepelit on saatanasta! Tietokonepelit on saatanasta!
Kun Isabelle julkistettiin Smash Brothersiin Kun Isabelle julkistettiin Smash Brothersiin
Ilosanoman levitystä Ilosanoman levitystä
 880 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
28.02.2019 05:19:35
[ + 2 | ]

Niket rupes jahtaa

[25332] [juokseniinsaatanasti.jpg] [0.17 MB] [1533x1488] [] []
juokseniinsaatanasti.jpg

neekeri

(1398)  · 

kfc

(53)
28.02.2019 11:48:37 | 11:49:08
#165521 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.

16.06.2024 13:09:49
#627555 [+-] Piilota Suosittele

>>165521
vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?

[ 2 viestiä | ]