Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.
>>165521 vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?
[
2 viestiä
|
]
⭰
The Doom Comic
Tylsää pelissä?
Haitalliset alueet
Tiimipelaaja
Porukka runkkaa taas basessa
Little Macin börh
Se oli turkkilaista jogurttia
Kunnioitus on loputon
Oispa CSS
Vanessa vain valmistautui
Billyn matka Kantossa jatkuu
Kino der toten act 1
ööööööööööööööö
Deus Ex: The Recut
Indoril, säälin sinua
SMW Custom Music (Romancing SaGa 3 - The Last Battle)
luolaston teho käyttäjä
Song of Bongos
Katamari Bongocat
M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged)