Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Kun vanhuus alkaa vaivata Kun vanhuus alkaa vaivata
On aika On aika
Pokemon sitä ja tätä 1 Pokemon sitä ja tätä 1
City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown) City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown)
ACOG ACOG
Länkkärikissa Länkkärikissa
Pisimmän pippelin rakennus Pisimmän pippelin rakennus
sexy sanic sexy sanic
Mikään ei tunnu miltään Mikään ei tunnu miltään
Robotteja viihteen eri aloilta Robotteja viihteen eri aloilta
Resident Evil 3 Resident Evil 3
Breivikin wowihahmo Breivikin wowihahmo
10 minuuttia aikaa tehdä lasaga 10 minuuttia aikaa tehdä lasaga
Kun ne 5 drakkenia saavuttavat yhteisen diplomaattisen voiton Kun ne 5 drakkenia saavuttavat yhteisen diplomaattisen voiton
Muutama webm 9 Muutama webm 9
Kullankaivaja Kullankaivaja
What has science done What has science done
Gamecube Gamecube
karvatura snake karvatura snake
Say what? Say what?
Hyvästi Hyvästi
menes menes
Donki konki Donki konki
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
 880 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
28.02.2019 05:19:35
[ + 2 | ]

Niket rupes jahtaa

[25332] [juokseniinsaatanasti.jpg] [0.17 MB] [1533x1488] [] []
juokseniinsaatanasti.jpg

neekeri

(1398)  · 

kfc

(53)
28.02.2019 11:48:37 | 11:49:08
#165521 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.

16.06.2024 13:09:49
#627555 [+-] Piilota Suosittele

>>165521
vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?

[ 2 viestiä | ]