Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.
>>165521 vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kun vanhuus alkaa vaivata
On aika
Pokemon sitä ja tätä 1
City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown)
ACOG
Länkkärikissa
Pisimmän pippelin rakennus
sexy sanic
Mikään ei tunnu miltään
Robotteja viihteen eri aloilta
Resident Evil 3
Breivikin wowihahmo
10 minuuttia aikaa tehdä lasaga
Kun ne 5 drakkenia saavuttavat yhteisen diplomaattisen voiton