Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 398 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Maailman aikajana rikkoutui Maailman aikajana rikkoutui
Wakka epäilee väitettäsi Wakka epäilee väitettäsi
Rayman - Harmony Rayman - Harmony
Impardo Impardo
Minua on huijattu Minua on huijattu
Pokemon sitä ja tätä 5 Pokemon sitä ja tätä 5
Resident Evil 3 Resident Evil 3
DEVILDRIVER - Daybreak (OV) DEVILDRIVER - Daybreak (OV)
Only Fallout Things... Only Fallout Things...
Ja Anikin matka jatkuu ♂ Ja Anikin matka jatkuu ♂
Taistelu vihreästä timantista Taistelu vihreästä timantista
Viimeisen bossitaistelun vaiheet Viimeisen bossitaistelun vaiheet
Gondolan sivilisaatio Gondolan sivilisaatio
Tawna <3 Tawna <3
Hengen takaisinkelaus Hengen takaisinkelaus
Robloxette Robloxette
What is my name? What is my name?
Suhinaa Suhinaa
The Doom Comic The Doom Comic
Osu ja uppos... syvälle Osu ja uppos... syvälle
MMO-Romania MMO-Romania
Onks tää nyt semmonen äitiänussiva jojo-viittaus Onks tää nyt semmonen äitiänussiva jojo-viittaus
Peliparodia - FlatOut [2004 - 2006] Peliparodia - FlatOut [2004 - 2006]
leg broke leg broke
 880 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
28.02.2019 05:19:35
[ + 2 | ]

Niket rupes jahtaa

[25332] [juokseniinsaatanasti.jpg] [0.17 MB] [1533x1488] [] []
juokseniinsaatanasti.jpg

neekeri

(1398)  · 

kfc

(53)
28.02.2019 11:48:37 | 11:49:08
#165521 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.

16.06.2024 13:09:49
#627555 [+-] Piilota Suosittele

>>165521
vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?

[ 2 viestiä | ]