Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 398 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

zYnthethic - Abandon all v3 zYnthethic - Abandon all v3
PeliLogiikka - Doom [1993] PeliLogiikka - Doom [1993]
Tony Rasmus - Teema Tony Rasmus - Teema
DRG - M1000 endurance DRG - M1000 endurance
Tyttöjen esileikki Tyttöjen esileikki
Pisimmän pippelin rakennus Pisimmän pippelin rakennus
Perkeleen lagi Perkeleen lagi
Loppu Loppu
Objection Funk Objection Funk
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Donki konki Donki konki
Only Fallout Things... Only Fallout Things...
jonnet muistaa jos muistaa jonnet muistaa jos muistaa
Lähellä ollaan Lähellä ollaan
Niin se tämän maan päällä kulkee Niin se tämän maan päällä kulkee
Oispa CSS Oispa CSS
Wolfenstein 3D Title Theme Wolfenstein 3D Title Theme
Kuolin kesken aallon Kuolin kesken aallon
Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange
Soldier vs soldier Soldier vs soldier
AoE irl AoE irl
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
aoe2 aoe2
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
 790 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto
06.08.2018 23:32:09
[ + 1 | ]

Jonne sai asiimovin

[15718] [b7158f47.mp4] [2.17 MB] [640x480] [] []

csgo

 · 

rare

 · 

skin

 · 

asimov

 · 

oo ylpee lapsestas

06.08.2018 23:52:48
#80968 [+-] Piilota Suosittele

Helvetin voice-chatti näissä. Periaatteessa hieno feature mutta randomit pilaa kaiken. Parilla kiertää pelin äänet takasin mikkiin ja yksi huudattaa radiota vieressä ihan vittumaisuuttaan. Yksi kostaa tapetuksi tulemisen haukkumalla tappajat homoiksi, toinen taas kiljuu kuin syötävä aina kun kuolee - molemmat siis käytännössä yhtä mittaa. Hyvänä päivänä yksi saattaa yrittää huikkailla strategisia neuvoja, mutta kielellä jota kukaan muu ei ymmärrä.

10.02.2020 17:44:14
#305382 [+-] Piilota Suosittele

>>80970 No tälläses jonnes on muutenkin kestämistä. Sillee sanoisin että osittain tubettajien syytä kun reagoivat juuri samalla tapaa unboxatessaan että saisivat katsojia. Tosin onhan tuonikäiselle jonnelle 80e skini "arvokkaampi" kuin töissäkäyvälle aikuiselle. Mut silti ihan vitun vammane reaktio kyllä

[ 7 viestiä | ]