Helvetin voice-chatti näissä. Periaatteessa hieno feature mutta randomit pilaa kaiken. Parilla kiertää pelin äänet takasin mikkiin ja yksi huudattaa radiota vieressä ihan vittumaisuuttaan. Yksi kostaa tapetuksi tulemisen haukkumalla tappajat homoiksi, toinen taas kiljuu kuin syötävä aina kun kuolee - molemmat siis käytännössä yhtä mittaa. Hyvänä päivänä yksi saattaa yrittää huikkailla strategisia neuvoja, mutta kielellä jota kukaan muu ei ymmärrä.
>>80970 No tälläses jonnes on muutenkin kestämistä. Sillee sanoisin että osittain tubettajien syytä kun reagoivat juuri samalla tapaa unboxatessaan että saisivat katsojia. Tosin onhan tuonikäiselle jonnelle 80e skini "arvokkaampi" kuin töissäkäyvälle aikuiselle. Mut silti ihan vitun vammane reaktio kyllä
[
7 viestiä
|
]
⭰
zYnthethic - Abandon all v3
PeliLogiikka - Doom [1993]
Tony Rasmus - Teema
DRG - M1000 endurance
Tyttöjen esileikki
Pisimmän pippelin rakennus
Perkeleen lagi
Loppu
Objection Funk
Tää apex on kuulemma hyvä peli
Donki konki
Only Fallout Things...
jonnet muistaa jos muistaa
Lähellä ollaan
Niin se tämän maan päällä kulkee
Oispa CSS
Wolfenstein 3D Title Theme
Kuolin kesken aallon
Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange