Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Gamer Eats a lot of Fast Food... Gamer Eats a lot of Fast Food...
Doomguy Doomguy
European Union European Union
Mestari kokki asialla Mestari kokki asialla
Indoril, säälin sinua Indoril, säälin sinua
Semmosta Semmosta
Song of Bongos Song of Bongos
PeliLogiikka - Doom [1993] PeliLogiikka - Doom [1993]
Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys
Terveisiä pormestarilta Terveisiä pormestarilta
Koronaborn Koronaborn
Haha plösö :D Haha plösö :D
T H I C C & C R E A M Y T H I C C & C R E A M Y
Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover) Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover)
Kunkun huutikset Kunkun huutikset
Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange
Jysähti Jysähti
EA logiikka EA logiikka
Pärssinen vastaan 20,000 sotilasta Pärssinen vastaan 20,000 sotilasta
Princess Bowser Princess Bowser
Kun söit kaikki sudenkorennot Kun söit kaikki sudenkorennot
PeliLogiikka - Lemmings [1991] PeliLogiikka - Lemmings [1991]
Tää RDR 2 on aika lit Tää RDR 2 on aika lit
Jatkoa Sonic-desingille Jatkoa Sonic-desingille
 790 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto
06.08.2018 23:32:09
[ + 1 | ]

Jonne sai asiimovin

[15718] [b7158f47.mp4] [2.17 MB] [640x480] [] []

csgo

 · 

rare

 · 

skin

 · 

asimov

 · 

oo ylpee lapsestas

06.08.2018 23:52:48
#80968 [+-] Piilota Suosittele

Helvetin voice-chatti näissä. Periaatteessa hieno feature mutta randomit pilaa kaiken. Parilla kiertää pelin äänet takasin mikkiin ja yksi huudattaa radiota vieressä ihan vittumaisuuttaan. Yksi kostaa tapetuksi tulemisen haukkumalla tappajat homoiksi, toinen taas kiljuu kuin syötävä aina kun kuolee - molemmat siis käytännössä yhtä mittaa. Hyvänä päivänä yksi saattaa yrittää huikkailla strategisia neuvoja, mutta kielellä jota kukaan muu ei ymmärrä.

10.02.2020 17:44:14
#305382 [+-] Piilota Suosittele

>>80970 No tälläses jonnes on muutenkin kestämistä. Sillee sanoisin että osittain tubettajien syytä kun reagoivat juuri samalla tapaa unboxatessaan että saisivat katsojia. Tosin onhan tuonikäiselle jonnelle 80e skini "arvokkaampi" kuin töissäkäyvälle aikuiselle. Mut silti ihan vitun vammane reaktio kyllä

[ 7 viestiä | ]