Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 420 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

KaShoot KaShoot
Kun söit kaikki sudenkorennot Kun söit kaikki sudenkorennot
"Oh you are gonna have a bad time, lad" "Oh you are gonna have a bad time, lad"
Ei päätä eikä häntää Ei päätä eikä häntää
Peli alkaa Peli alkaa
Haamujeesussaaren infiltraatiotehtävä Haamujeesussaaren infiltraatiotehtävä
Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna
Näin menetät malttisi Näin menetät malttisi
Jean-Sebastien Royer - Guard rail grinder Jean-Sebastien Royer - Guard rail grinder
THUNDER FORCE IV『Lightning Strikes Again - Metal Squad』 THUNDER FORCE IV『Lightning Strikes Again - Metal Squad』
Rinsessa Rinsessa
Hyppää kyytiin tyttö Hyppää kyytiin tyttö
Lähellä ollaan Lähellä ollaan
Nico nico ni! Nico nico ni!
Uudet Soynic ja Tlais Uudet Soynic ja Tlais
Harmonia loppu nyt t. Bob ja Zen Harmonia loppu nyt t. Bob ja Zen
Jotkut pelit koukuttaa huolella Jotkut pelit koukuttaa huolella
Yllätyksettömyys Yllätyksettömyys
Pois suojastani! Pois suojastani!
Bongo Theme Bongo Theme
Resident Evil Resident Evil
Haitalliset alueet Haitalliset alueet
Scout vs Heavy Scout vs Heavy
THAT'S A BLADED WEAPON MOI8 THAT'S A BLADED WEAPON MOI8
 790 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto
06.08.2018 23:32:09
[ + 1 | ]

Jonne sai asiimovin

[15718] [b7158f47.mp4] [2.17 MB] [640x480] [] []

csgo

 · 

rare

 · 

skin

 · 

asimov

 · 

oo ylpee lapsestas

06.08.2018 23:52:48
#80968 [+-] Piilota Suosittele

Helvetin voice-chatti näissä. Periaatteessa hieno feature mutta randomit pilaa kaiken. Parilla kiertää pelin äänet takasin mikkiin ja yksi huudattaa radiota vieressä ihan vittumaisuuttaan. Yksi kostaa tapetuksi tulemisen haukkumalla tappajat homoiksi, toinen taas kiljuu kuin syötävä aina kun kuolee - molemmat siis käytännössä yhtä mittaa. Hyvänä päivänä yksi saattaa yrittää huikkailla strategisia neuvoja, mutta kielellä jota kukaan muu ei ymmärrä.

10.02.2020 17:44:14
#305382 [+-] Piilota Suosittele

>>80970 No tälläses jonnes on muutenkin kestämistä. Sillee sanoisin että osittain tubettajien syytä kun reagoivat juuri samalla tapaa unboxatessaan että saisivat katsojia. Tosin onhan tuonikäiselle jonnelle 80e skini "arvokkaampi" kuin töissäkäyvälle aikuiselle. Mut silti ihan vitun vammane reaktio kyllä

[ 7 viestiä | ]