Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

European Union European Union
Perkeleellinen osumantunnistus Perkeleellinen osumantunnistus
Bongo Bandicoot Bongo Bandicoot
John Fortnite Kennedy John Fortnite Kennedy
Dragonborn Dragonborn
Spoilereita Spoilereita
Kapteeni havaitsee uhan horisontissa Kapteeni havaitsee uhan horisontissa
Lihasi kulutettu Lihasi kulutettu
Down smash Down smash
Kunkun huutikset Kunkun huutikset
Sakurai hoitaa Sakurai hoitaa
Top deck, top kek Top deck, top kek
Karamelldansen Karamelldansen
Tää RDR 2 on aika lit Tää RDR 2 on aika lit
Pikku gondola Pikku gondola
Beavis and Butthead - Angry Video Game Nerd (AVGN) Beavis and Butthead - Angry Video Game Nerd (AVGN)
Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä
Rinsessa Rinsessa
Cyberpunk Suomi Cyberpunk Suomi
Zup Zup
Starbucks vs Cuphead Starbucks vs Cuphead
HoMM 3 HoMM 3
Ha ha Ha ha
Aina kun käyt kusella, joku katsoo Aina kun käyt kusella, joku katsoo
 907 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 15.10.2018 21:45:28
[ + 5 - | ]

Tähtikansalaisen kasvojentunnistus

[19277] [tiedosto.mp4] [0.38 MB] [312x214] [] []

star citizen

 · 

robbaz

17.10.2018 03:51:33
#110036 [+-] Piilota Suosittele

>>109979
Ne tyypit ketkä ovat vastuussa, elävät nyt luksuselämää, ja Crytekkikin on jo haastanut ne oikeuteen, fanit ovat pettyneitä.

En itse ole pelannut, joten en arvostele sen enempää.

20.10.2018 22:48:54
#111284 [+-] Piilota Suosittele

>>110036

Itse testasin kun oli ilmainen testipaketti eräästä aluksesta. Muutoin alus olisi maksanut 312 euroa jossa 6kk:n takuu. Eli takuu korvaa kaiken sen jos sinut tapetaan pelissä ja menetät gargosi aluksesi ja muut tavarat. Kun takuu laukeaa niin jos menetät aluksesi niin menetät sen lopullisesti.

312 eur well spend siinä vaiheessa. Muistaakseni kaikkien alusten yhteisarvo oli jotain 16 000 euroa.

21.10.2018 07:15:54
#111370 [+1] Piilota Suosittele

>>111284
En tue ollenkaan tällästä penninlypsämistä.
alus olisi maksanut 312 euroa

Ei mene mun jakeluun. Ihmiset ovat kai idiootteja, tai sitten pelin täytyy tosiaan olla mahtava ja koukuttava.

Mitähän se Crytek muuten itkee. Peli on hyvinkin näyttävä grafiikoiltaan.

21.10.2018 10:29:16
#111420 [+-] Piilota Suosittele

>>111370

Onhan se ja toki perin mielenkiintoinen. Voit oikeasti alkaa repimään jengiltä ja rosvota aluksia. PElin sisällä on makrotalous jossa käydään kauppaa myös oikealla rahalla. Käytettynä kun voi myydä aluksensa toki. Siitä et saa kuin murto-osan kuten oikeassakin elämässä. Jos ei rahaa tuhoatessasi aluksesi enää ole etkä ole ostanut jatkovakuutusta niin voit vielä tehdä jotain keikkahommeleita keikkojen aluksilla ja pikkuhiljoo saada kasaan rahaa niin paljon, että voit pelikrediiteillä ostaa itsellesi aluksen.

Harmi vain, että vain aluksille on permadeath mutta ei hahmoille. Se mielenkiintoinen tunne kun olet pistänyt alukseesi rahaa 500 euroa ja naks henki läks väärin lennettyäsi kohti platformia.

03.07.2020 10:51:23
#362063 [+-] Piilota Suosittele

>>111496

Yes. A nigger went to a moon. Moon responded. It chanced colours, like chamillion dnd looks like a fucking lizard. Its two, three man job out there, a fucking lizard.

What is your name, asked nigger. The moon responded: "Anna".
The nigger told: "Anna, this thing is hunting us. All of us"

Then Michael Knight emerges from the shadows of a moon and yelled: "One man can make a difference".

And they all went into a better place. Where no one can make a difference or cause pain to another.

[ 8 viestiä | ]