Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 398 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

luolaston teho käyttäjä luolaston teho käyttäjä
Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison Brandish 2: The Planet Buster (PC-98) - Prison
Pelottavaa Pelottavaa
tissit jumankekalle tissit jumankekalle
breddy guud breddy guud
Totuuden teksti Totuuden teksti
Ilosanoman levitystä Ilosanoman levitystä
Naisen kipu synnytyksen aikana Naisen kipu synnytyksen aikana
Tarjolla on juustoo ja jyystöö Tarjolla on juustoo ja jyystöö
Pelit Pelit
Vitun iskä Vitun iskä
Yhden pitää pudota 2097 Yhden pitää pudota 2097
Bileet Bileet
The stage sets and a new challenger is born The stage sets and a new challenger is born
aoe2 aoe2
Niin sympaattinen :) Niin sympaattinen :)
Gamer chairs Gamer chairs
Yks über, kiitos Yks über, kiitos
Pelit ei-pelaajan silmin Pelit ei-pelaajan silmin
Tehhään perässä Tehhään perässä
Kuka siin netis on!? Kuka siin netis on!?
Suomi mainittu Suomi mainittu
Venäläinen arma serveri Venäläinen arma serveri
Ass battle: Aniki vs DeDeDe Ass battle: Aniki vs DeDeDe
 907 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto
15.10.2018 21:45:28
[ + 5 - | ]

Tähtikansalaisen kasvojentunnistus

[19277] [tiedosto.mp4] [0.38 MB] [312x214] [] []

star citizen

 · 

robbaz

17.10.2018 03:51:33
#110036 [+-] Piilota Suosittele

>>109979
Ne tyypit ketkä ovat vastuussa, elävät nyt luksuselämää, ja Crytekkikin on jo haastanut ne oikeuteen, fanit ovat pettyneitä.

En itse ole pelannut, joten en arvostele sen enempää.

20.10.2018 22:48:54
#111284 [+-] Piilota Suosittele

>>110036

Itse testasin kun oli ilmainen testipaketti eräästä aluksesta. Muutoin alus olisi maksanut 312 euroa jossa 6kk:n takuu. Eli takuu korvaa kaiken sen jos sinut tapetaan pelissä ja menetät gargosi aluksesi ja muut tavarat. Kun takuu laukeaa niin jos menetät aluksesi niin menetät sen lopullisesti.

312 eur well spend siinä vaiheessa. Muistaakseni kaikkien alusten yhteisarvo oli jotain 16 000 euroa.

21.10.2018 07:15:54
#111370 [+1] Piilota Suosittele

>>111284
En tue ollenkaan tällästä penninlypsämistä.
alus olisi maksanut 312 euroa

Ei mene mun jakeluun. Ihmiset ovat kai idiootteja, tai sitten pelin täytyy tosiaan olla mahtava ja koukuttava.

Mitähän se Crytek muuten itkee. Peli on hyvinkin näyttävä grafiikoiltaan.

21.10.2018 10:29:16
#111420 [+-] Piilota Suosittele

>>111370

Onhan se ja toki perin mielenkiintoinen. Voit oikeasti alkaa repimään jengiltä ja rosvota aluksia. PElin sisällä on makrotalous jossa käydään kauppaa myös oikealla rahalla. Käytettynä kun voi myydä aluksensa toki. Siitä et saa kuin murto-osan kuten oikeassakin elämässä. Jos ei rahaa tuhoatessasi aluksesi enää ole etkä ole ostanut jatkovakuutusta niin voit vielä tehdä jotain keikkahommeleita keikkojen aluksilla ja pikkuhiljoo saada kasaan rahaa niin paljon, että voit pelikrediiteillä ostaa itsellesi aluksen.

Harmi vain, että vain aluksille on permadeath mutta ei hahmoille. Se mielenkiintoinen tunne kun olet pistänyt alukseesi rahaa 500 euroa ja naks henki läks väärin lennettyäsi kohti platformia.

03.07.2020 10:51:23
#362063 [+-] Piilota Suosittele

>>111496

Yes. A nigger went to a moon. Moon responded. It chanced colours, like chamillion dnd looks like a fucking lizard. Its two, three man job out there, a fucking lizard.

What is your name, asked nigger. The moon responded: "Anna".
The nigger told: "Anna, this thing is hunting us. All of us"

Then Michael Knight emerges from the shadows of a moon and yelled: "One man can make a difference".

And they all went into a better place. Where no one can make a difference or cause pain to another.

[ 8 viestiä | ]