Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Mini Me Coom Goblin Mini Me Coom Goblin
karvatura snake karvatura snake
DEVILDRIVER - Daybreak (OV) DEVILDRIVER - Daybreak (OV)
Flying Finland Flying Finland
Ansoja Ansoja
Ye olde frag movie Ye olde frag movie
Jerry Jerry
Sakurai hoitaa Sakurai hoitaa
Rehellistä työtä Rehellistä työtä
Suomi mainittu Suomi mainittu
debybydebybybyybyydebybybyöäbyöäöö debybydebybybyybyydebybybyöäbyöäöö
Pisimmän pippelin rakennus Pisimmän pippelin rakennus
Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc) Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc)
Putoajapojat Putoajapojat
Faaraokisu Faaraokisu
Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys
Gamer chairs Gamer chairs
Robotti Ruttunen ilmoittautuu Robotti Ruttunen ilmoittautuu
Dagoth-Milos Dagoth-Milos
Hey outsider Hey outsider
Myyttiset maailmat Myyttiset maailmat
The stage sets and a new challenger is born The stage sets and a new challenger is born
 1 078 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.47 MB, 1 tiedosto
11.10.2018 04:04:16
[ + 6 | ]

The stage sets and a new challenger is born

[19076] [lord-of-the-crowns.jpg] [2.47 MB] [634x10000] [] []
lord-of-the-crowns.jpg

bowser

(8)  · 

bowsette

(17)  · 

super mario

(21)  · 

lord of the rings

(13)
12.10.2018 01:07:25
#108037 [+-] Piilota Suosittele

107918

Olet kyllä totaalisesti ja parantumattomasti kujalla jos luulet minua suvakiksi :D mikä ajaa miehen erheelliseen päättelyyn?

12.10.2018 20:46:55
#108306 [+-] Piilota Suosittele

108066 No en kyllä epäilis jos et oliskaan selvillä omasta harrasteestas. Vähän niinku sanoisit pitäväs oluesta mutta juot sitten karjalaa.


Internetti viihdealustana kato toimii vähän eri tavalla. Jutuista tietäminen, symboliikan kässääminen ja vihjeiden tai viittausten tajuuminen on kaikki kaikessa. Sitä saattaa ihtensä lähinnä naurunalaseks jos toteaa julkisesti ettei tajuu vitsiä. Ihan sama miten suorasti sen ilmasee. Siinä ei hyllystä aina uudestaan vedettävät nimittelyt muuta kun nosta sitä paskuutes huumoriarvoa :D

[ 3 viestiä | ]