Perustaja sonja

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:38:51 Jäseniä 17 Vierailuja 700 Ketjuja 10 Viestejä 548 Medioita 116

Yleinen keskustelu

nuorimies nuorimies
IIsalmelainen rekkakuski IIsalmelainen rekkakuski
MAGA Hakkarainen MAGA Hakkarainen
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Mantis shrimp Mantis shrimp
Robodog Robodog
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Kaunis ilta Kaunis ilta
Tee nyt parannus Tee nyt parannus
Dungeon & Dragons Dungeon & Dragons
Vois mennä huonomminkin. Vois mennä huonomminkin.
piikki piikki
Sunnuntai Tissit Sunnuntai Tissit
Hyvä Paimen Hyvä Paimen
Tissejä Tissejä
Lemmy Lemmy
TikTok perseilijä TikTok perseilijä
spandex homo spandex homo
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Nakuankka suuttuu kun Tarja Halosta solvataan Nakuankka suuttuu kun Tarja Halosta solvataan
Virgin voting Virgin voting
Put it back Luke Put it back Luke
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Luolastolainen kissaihminen Luolastolainen kissaihminen
 826 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
19.11.2021 06:52:53
[ + 2 - | ]

Covid19

[58709] [corona.jpg] [0.11 MB] [1080x1087] [] []
corona.jpg

corona

(79)  · 

korona

(299)  · 

koronauskikset

 · 

koronahihhulit

19.11.2021 09:37:35
#518715 [+3] Piilota Suosittele

Vaikea kuvitella, että meillä on oikeasti sakkia jolle tämä on validi argumentti vastustaa esim koronarajoituksia, mutta jonkin verran facessa kyseisten ryhmissä kiertäneenä näin tosiaan on. Ja tämä on itse asiassa sieltä matalammasta päästä. Syvän päädyn jutut on todella himmeitä.

19.11.2021 12:25:53
#518755 [+-] Piilota Suosittele

Hyvin yksinkertaista. En liiku ihmismassoissa, koska en tykkää liikkua niissä muutenkaan. Eräilen mieluiten kaverin kanssa tai yksin. Laavulle jos tulee porukkaa, niin siirryn muualle telttani kanssa. Syksyiseen aikaan se on parasta kyllä nukkua laavulla nuotion äärellä. Kaukana kaupungin möyhöttävistä vihreistä, jotka haluavat metrolla sipoon metsiin vaeltamaan.

[ 4 viestiä | ]