Haavisto on kertonut, että järkyttyi Tsernobylin ydinonnettomuudesta niin, että valitsi varusmiespalveluksen sijasta siviilipalveluksen. Aikamoinen profeetta tuo meidän "Mitään laitonta en ole tehnyt" ministerimme, kun suoritti vuonna 1985 siviilipalveluksen Tampereen yliopistollisessa sairaalassa, mutta Tsernobyl mossahti vasta 26.4.1986.
[
1 viestiä
|
]
⭰
karhupumppu
Kikkelitytyt on myytti
Covid19
kaappaus merellä
Virgin voting
Sunnuntai Tissit
Alex Jones Ding Dong
kissat uunii
Is there a point wearing socks if you don't have feet ?
,,,,,.....
oih
naama
rokoteuskovaisille
Nainen kertoo totuuksia
nätti tyty
Ikea
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää