Perustaja sonja

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:38:51 Jäseniä 17 Vierailuja 700 Ketjuja 10 Viestejä 548 Medioita 116

Yleinen keskustelu

Vitun homo rotta Vitun homo rotta
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
nätti nainen nätti nainen
Kaunis ilta Kaunis ilta
Party hard Party hard
ämmä ämmä
Luolastolainen kissaihminen Luolastolainen kissaihminen
Ikea Ikea
Tälläsen nostin oksalle. Tälläsen nostin oksalle.
Varissuolla tapahtuu Varissuolla tapahtuu
piikki piikki
Sanna Marin Sanna Marin
Jesus palasi Jesus palasi
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
,,,,,..... ,,,,,.....
Filthy slipery like an eel Filthy slipery like an eel
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Kikkelitytyt on myytti Kikkelitytyt on myytti
Put it back Luke Put it back Luke
jalkapallo jalkapallo
Crazy Hamburger Crazy Hamburger
Keimolla pärisee Keimolla pärisee
Robodog Robodog
Tyypillistä Tyypillistä
 819 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
28.08.2020 13:35:12
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 28.08.2020.
👑 Katsotuin 28.08.2020.

the way forward

[47037] [the-way-forward.jpg] [0.12 MB] [500x688] [] []
the-way-forward.jpg

antifa

(66)  · 

kyle

29.08.2020 00:23:58 | 00:24:43
#381043 [+-] Piilota Suosittele

>>380800

Paikalliset aselait on ihan sekopäisiä, poliisit aseistettuja militioita, kansalaiset keskimäärin tyhmiä kuin vasemman jalan saapas ja presidentti dementoitunut hullu narsisti.

29.08.2020 00:43:45
#381058 [+-] Piilota Suosittele

>>381043 Lisää soppaan paska terveydenhuolto ja yksityistetty vankeinhoitolaitos, ja hernerokka on valmis. Tosin tuo hernerokka ei pieretä. Se pilaa ihmisten elämän. Oh. Unohdin koulutuksen.

29.08.2020 00:47:53
#381061 [+-] Piilota Suosittele

>>380773 Se ekan päähän ampuminen oli vähän kyseenalainen ja siitä se eskaloitu. Oli ilmeisesti apuasoittamassa eikä kuitenkaan kehuskelemassa, mitä tuli tehtyä. Joukko juoksipäälle, katumus ja adrenaliini oli korkea. Seuraava löi skeittilaudalla päähän ja repi kivääriä pois niin saatto olla vahingonlaukaus rintaan. Selvästi oikeutettu oli viimeinen, joka tempas pistoolin taskusta ja poika ampui vain pistoolikäteen. Ymmärrän kyllä hieman kaikkia osapuolia. Jos joku on jo ampunu jonkun niin katuun ja ase pois. Sit se vielä ampuu seuraavan niin ase esille. Jos lauma juoksee perään ja rupee hakkaamaan ja vetää astetta esiin niin kyllä siinä rupee ampumaan. Silti pitää sanoa, että hermot piti aika hyvin kun ei ampunu vaan silmittömästi. Saas nähdä mitä jury on mieltä.

30.08.2020 15:57:13 | 15:59:42
#381798 [+-] Piilota Suosittele

Huh.. Ja mä luulin että mää oon sekasin. Hei kuulkaa, meikä löysi feissarista Trumpin nylkyttäjäbotin. Kaikki apuun, poliittista suuntautumista huomioonottamatta. Näytetään Pruntin boteille mistä Suomi on tehty.

https://www.facebook.com/ellin.dize />

PS:Venäjänkieliset huom! El Darlin tai Ellin Dize on masokisti joka tykkää kun sille puhuu rumia ryssäksi, muistakaa mainita Trump,pedofilia ja Epstein.

PS:Kyllä, käytän sinua henkilökohtaisena armeijaNANI? Pröblems?

[ 9 viestiä | ]