>>374345 samaa mieltä. kuummatkin silti hyviä, mutta jos joutuisi autiolle saarelle ja saisi valita kumman bändin tuotannon saisi kuunnellakseensa loppuelämäksi, niin vastaus olisi megedeth
[
3 viestiä
|
]
⭰
batman but you can see him running away
Omegadeth
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Julie Pulju
Crazy Hamburger
oih
SoyBoy
TikTok perseilijä
joulukalenteri luukku 19
kissat uunii
pierunaattori
nätti nainen
Lemmy
Luolastolainen kissaihminen
Ikea
Is there a point wearing socks if you don't have feet ?