Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Redneck tesla Redneck tesla
premum vag premum vag
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
ajelua ajelua
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
se on vartin homma se on vartin homma
oikotie oikotie
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Nokia Nokia
mis mun räikkä mis mun räikkä
Menee lintassa Menee lintassa
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
like a glove like a glove
lain mukaan lain mukaan
autopesu autopesu
Sadekeli Sadekeli
subaru subaru
Petrin vaeltelevat kädet Petrin vaeltelevat kädet
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
hot wheels hot wheels
Naikkonen peruuttelee Naikkonen peruuttelee
 1 017 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 17.05.2020 13:41:27
[ + 5 | ]

Hondamies on erilainen

[43129] [001-honda.png] [0.4 MB] [960x644] [] []
001-honda.png

honda

(8)  · 

homo

(633)
20.05.2020 22:37:19
#344729 [+-] Piilota Suosittele

>>344696
Löytyy minunkin tallista vm.65 Ford Mustang ja 1928 sitikka, ja monia muita, mutta en minä polta päreitä siksi satun ajelemaan jonkin merkkisellä autolla.
Minun yleisin auto jolla ajan on taksi.

20.05.2020 23:26:42
#344745 [+-] Piilota Suosittele

>>344729 EI tässä päreiden polttamisesta ollut kyse, vaan siitä, että oletetaan tietyn automerkin olevan jollain tapaa sysipaska tai jokin mieltymyksen kohde. Jokainen saa autonsa ostaa merkistä riippumatta, mutta vissiin @jumankekka kanssa todistettu, että Honda tekee lähes ikiliikkujia, jos pelti ei ruostuisi noissa niin vauhdikkaasti :D

[ 4 viestiä | ]