Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

vag vag
alustasarja alustasarja
Mersu Mersu
öljyroppu hukku öljyroppu hukku
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
auton pesu auton pesu
Auto ei starttaa Auto ei starttaa
sähköauton webasto sähköauton webasto
Hieno auto Hieno auto
Renault Twingo Renault Twingo
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
rengaspaineet rengaspaineet
tunnit täynnä tunnit täynnä
Saabi Saabi
volvo volvo
ei huvittanu enää ajaa ei huvittanu enää ajaa
Parkkeeraus aina viduix Parkkeeraus aina viduix
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
uwu öljynvaihto uwu öljynvaihto
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
isomman oikeudella isomman oikeudella
kyl sä osaat kyl sä osaat
audissa kolinaa audissa kolinaa
wee :*D wee :*D
 939 näyttökertaa, 30 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
07.06.2019 06:37:44
[ + 1 | ]

Puolicamomersu

[30453] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [740x555] [] []
tiedosto.jpg

auto

(729)  · 

bmw

(43)  · 

maalaus

(77)  · 

mersu

(27)  · 

ruma

(136)  · 

oksettava

(43)  · 

coupe

 · 

teippaus

07.06.2019 17:38:28
#211418 [+-] Piilota Suosittele

>>211395 Koska katsastuksessa ei katsota enää mitään läpi sormien. Jos sulla on 4 takarekisteriä valaisevaa lamppua, pitää niistä joka ikisen toimia, jos ei yhtään, noh, ei yhdenkään.

08.06.2019 15:43:23
#211863 [+-] Piilota Suosittele

>>211787
Epäturvallinen??? Aloit jo keksiä uusia sanoja, mutta kerro nyt miksi kuvan Mesellä ei saa Suomessa ajaa.
Suomessa saat autosi maalata aika vapaasti ja niin monella sävyllä kuin huvittaa.
Oikeastaan kaikki käy kunhan ei ole loukkaava, häiritsevä tai harhaanjohtava.

02.07.2019 16:54:16
#220984 [+-] Piilota Suosittele

>>220961
Tämä mitään vihamielisyyttä ole. Ihmettelin vain mitä sellaisen tyypin päässä liikkuu, joka olettaa, että maastokuvio autossa olisi jotenkin "epäturvallisena" Suomessa laiton.

03.07.2019 11:56:10
#221281 [+-] Piilota Suosittele

>>220984
Koska Trafi ja sääntö-Suomi.

Siinä mielessä toki, että jos jostain puskasta tollanen tunkee eteen, sitä ei näe. Kyllä mä tarkastajana silti päästäsin läpi. Kallis maalaus ja liikenteessä pitää varoa.

04.07.2019 14:54:22
#221784 [+-] Piilota Suosittele

>>221712
Spollit käyttää usein sellasta mattavihreää autoissansa, mutta kyllä ne näkee. Siinä mielessä olet oikeassa. Tarvitaan vihreä "asiantuntija" tähän.

[ 30 viestiä | ]