Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
Volvo BM Volvo BM
Öljyn lisääminen Öljyn lisääminen
Intialainen amis Intialainen amis
auto myynnissä auto myynnissä
hyvän mielen video hyvän mielen video
only in russia only in russia
"This guy is going places" "This guy is going places"
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
tuli paniikki tuli paniikki
hermot men hermot men
nigga-moment nigga-moment
Romania Romania
Ei tätä ei Ei tätä ei
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Liftarit Liftarit
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
Auto Auto
Balkanin barbi Balkanin barbi
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
tarttis osia tarttis osia
volvon palvonta volvon palvonta
Volmarin auto Volmarin auto
tämä sattuu sieluun tämä sattuu sieluun
 809 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
07.11.2021 21:26:56
[ + 2 - | ]

Fiat punto

[58221] [fiat-punto.png] [0.75 MB] [500x779] [] []
fiat-punto.png

fiat punto

 · 

auto

(729)
08.11.2021 00:18:58
#514082 [+3] Piilota Suosittele

>>514018

Edelleen tuolla bensaturbo-Capturilla, vaikka onhan tuo ihan hulluksi tuo bensan hinta jo noussut.

Ja toki tiesin, että kun Capturissa oli 20 heppaa tehoa enemmän kuin Shitkossa, että bensankulutus varmaan hieman nousee, mutta täytyy myöntää, että talvikaudella työmatka-ajossa 1 litra / 100km lisää oli aikamoinen yllätys. Tiesin tosin senkin, että automaatti varmaan vaikuttaa vähän myös kulutusta nostavasti, mutta silti yllätyin.

Jos on töitä edelleen ja sähköautojen latausnopeus 3-vaihepistokkeesta nopeutuu + ympärivuotinen range saadaan 500 kilometriin perheauton koko- ja hintaluokassa, niin 2023 voisi ostaa sähköauton.

Taitaa kuitenkin olla niin, että tuo yhtälö ei vielä vuonna 2023 ole totta, joten ehkä sitten bensaturboinen Dacia Duster voi olla valinta vuonna 2023.

08.11.2021 01:22:51 | 01:26:53
#514093 [+1] Piilota Suosittele

>>514082
sitten kun sähköautot yleistyy ja bensa maksaa vintsan litra, mihin muuten kyhätään joku kortti että vain tällä kortilla saat ostaa bensiiniä, niin sähkön hinta kallistuu ihan vitusti ja venäjä nauttii kun ne siirtää tänne virtaa.
jostain ne verotulot on otettava ja duunareiltahan se otetaan.
tää on vain mutu mutta veikkaan että bensan hinta kallistuu seuraavan 10v aikana ehkä sinne 5e litra paikkeille ja siihen tulee joku kortti millä saat bensaa ja kortti myönnetään vain yrityksille ja harvoille valituille tärkeille ihmisille ketkä asuu korvessa.

[ 6 viestiä | ]