Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 196 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Marilyn Manson - Long Hard Road Out Of Hell (OV] Marilyn Manson - Long Hard Road Out Of Hell (OV]
Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh] Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh]
Gimmel - Roviolla Gimmel - Roviolla
Ghost - Rats (OV) Ghost - Rats (OV)
Paskanen vittu - Onko tää kehitystä Paskanen vittu - Onko tää kehitystä
Marilyn Manson - The Dope Song (OV] Marilyn Manson - The Dope Song (OV]
Pikku tanssi (=`ω´=) Pikku tanssi (=`ω´=)
Billy Idol - Save Me Now (OV) Billy Idol - Save Me Now (OV)
Opeth - Harvest Opeth - Harvest
Siouxsie And The Banshees - Spellbound Siouxsie And The Banshees - Spellbound
Mystery Skulls - "Hellbent" [OV] Mystery Skulls - "Hellbent" [OV]
Tein ite ja säästin 😂 Tein ite ja säästin 😂
BROJOB - WE ARE THE BOYFRIEND STEALERS BROJOB - WE ARE THE BOYFRIEND STEALERS
Frowning - Murdered By Grief (Funeral Doom Metal) Frowning - Murdered By Grief (Funeral Doom Metal)
Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc) Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc)
Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
Potti räjäytetty Potti räjäytetty
Toto - Africa (metal cover - Leo Moracchioli (Ft. Rabea & Ha Toto - Africa (metal cover - Leo Moracchioli (Ft. Rabea & Ha
Nuket Nuket
Neekerin kotimaa Neekerin kotimaa
Midge Ure - The Man Who Sold The World (1982) Midge Ure - The Man Who Sold The World (1982)
Pärssisen muistolle Pärssisen muistolle
KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV) KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV)
Night Runner - Starfighter (FA) Night Runner - Starfighter (FA)
 323 näyttökertaa, 4 viestiä, 6.13 MB, 1 tiedosto
17.04.2026 00:26:56
[ + 0 | ]

Talvisota

[87477] [tiedosto.mpg] [6.13 MB] []

talvisota

(24)  · 

musiikki

(241)  · 

suno

(25)  · 

tekoäly

(175)  · 

king dichard

18.04.2026 21:29:54 | 21:31:10
#749865 [+-] Piilota Suosittele

>>749546
Just siks mä laitankin näitä tänne. Moon sadisti kato nääs. Seuraavaks rupeen värkkään uskovaisten biisejä niin sekuatte täysin - MUAHAHAHAHAAAA!

Niin juu, sain eilen yöllä toimiin sen mun oman soittimen. Sitte piti muuttaa tekoälyn kans vain yhtä ainutta pientä juttua ja kaikki män vituix-mäniksi. Siinä seleves sitten seki, että Omegle vai mikä helevetin Gemini se onkaan toimii sillä tavalla, että jos keskusteluketjusta tulee pitkä niin se alkaa "unohtaa" asioita. Esimerkiks vaikka sen mitä se on sanonu vartti sitten. Unohtelee kansionimet, tiedostonimet, että ylipäätään on viestitelty jostain. Kysyin siltä kyrvältä sitten, että minkä helevetin takia sä et voi palauttaa sitä toimivaa versiota vaan jankkaat sitä yhtä ja samaa toimimatonta juttua.

Se meni ja tunnusti, että se toimii just sillä tavalla, että jos ketjusta tulee pitempi niin se arvio mitkä kohdat on tähdellisiä pitää muistissa ja mitkä on joutavaa löpinää. Fukken A! No, onneks siinä ketjussa on ne toimivat versiot niin pitää vaan ettiä ne sieltä. Chat GPT:ssä vitutti se ku ketjut meni vähän pidemmiksi niin se kieltäyty enää vastaamasta. Gemini vastaa, mutta unohtaa samaa tahtia mitä on vastannut. Ei oo näistä vielä Terminaattoreiksi, ei.

ps. Niin joo, mää vielä kaiken lisäksi tähdensin sille, että tää on nyt se toimiva versio, että pidä tää tallessa. Ei pitäny.

20.04.2026 16:34:55
#750064 [+-] Piilota Suosittele

>>749865

Vaikken nyt ihan hirveesti softakehityksestä ymmärrä, ni versiohallinta ei ois pahitteeks. On meinaa muutaman kerran käyny tuo sama vibeltäessä.

20.04.2026 23:36:20
#750211 [+-] Piilota Suosittele

>>750064
No menihän mulla opparikin vituiksi ku kerran rupesin yöllä vähän säätelemään...

Onneks kuitenki löysin sen valmiin version ja tänään ku vähän värkkäsin sitä taas lisää niin vituiks män. Onneks olin jo tajunnu ottaa toimivat filut jemmaan niin ei ollu niin tuskallista palauttaa entiselleen. Kait se github olis hyvä, mutta ei saatana siihen pitäis olla täydet tutoriaalit että tajuais siitä yhtään mittään.

[ 4 viestiä | ]