Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 10 139 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

Avenged Sevenfold - God Damn Avenged Sevenfold - God Damn
Royal Blood - Blood Hands (lyrics) Royal Blood - Blood Hands (lyrics)
Terminator 2 - Main theme - Joslin - Brad Fiedel Terminator 2 - Main theme - Joslin - Brad Fiedel
Arvo Party - Chevy Chase (Official Video) Arvo Party - Chevy Chase (Official Video)
Meshuggah - I am Colossus Meshuggah - I am Colossus
Placebo - Running Up That Hill Placebo - Running Up That Hill
RIP Ozzy RIP Ozzy
Erikoinen pimputin Erikoinen pimputin
Nirvana - Heart Shaped Box Nirvana - Heart Shaped Box
Demonslayer Demonslayer
Perseen imemistä Perseen imemistä
Johnny Cash - Out Among The Stars Johnny Cash - Out Among The Stars
Marilyn Manson - No Reflection Marilyn Manson - No Reflection
The Fugs - CIA Man The Fugs - CIA Man
System Of A Down - Chop Suey! System Of A Down - Chop Suey!
Gary Glitter - Leader of the Gang Gary Glitter - Leader of the Gang
Edu Kehäkettunen - Hellyyden Ehdoilla Edu Kehäkettunen - Hellyyden Ehdoilla
System of a Down - Forest System of a Down - Forest
Minnie Riperton - Lovin' You Minnie Riperton - Lovin' You
Midnight - Fucking Speed and Darkness Midnight - Fucking Speed and Darkness
Marilyn Manson - The Beautiful People Uncensored Marilyn Manson - The Beautiful People Uncensored
Coroner - Last Entertainment (OV HD) Coroner - Last Entertainment (OV HD)
Hyvää musaa Hyvää musaa
Kääbikin räbäytys Kääbikin räbäytys
 754 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.01 MB, 1 tiedosto
03.01.2025 06:56:50
[ + 2 | ]

Digi tahtoo sua viihdyttää


04.01.2025 02:21:02
#671238 [+-] Piilota Suosittele

>>671158
Emmää voi pitää kaikkia mun harhakuvitelmia jatkuvassa tarkkailussa mitenkään. Muutenki on jo vaikeeta ihan arkielämässä saati sitten virtuaalisessa versiossa. Eilenki mulla oli kalijaa, mutta ku heräsin niin joku perkele oli juonu yhtä vaille kaikki. Pikkasenko vituttaa ku ostaa ittelleen kalijaa, mutta joku muu paskiainen juoki ne ja jättää mulle pahan mielen.

05.01.2025 23:28:36 | 23:30:49
#671580 [+-] Piilota Suosittele

>>671449
No jos sulta löysää löytyy niin hommaa alkolukko autoon. Miettiin aikonaan, että jos perustan oman kuletusfirman niin asennutan semmosen saman tien kuokkuriin. Proggis kuitenkaan ei koskaan kiinnostanut tosissaan joten se jäi sikseen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rattijuoppo-voi-paasta-ajokiellosta-alkolukkoajokortin-avulla-nain-paljon-alkolukko-kustantaa-kuljettajalle-vuodessa/7492130

Eiku vittu joo, nää siis tarkotit tutkanpaljastinta? Kuhan muistat, että kytillä on tutkanpaljastimen paljastimia ja vastaavasti alan ammattilaisilla on sitten tutkanpaljastimen paljastimen paljastimia. Ylipäätään jonku semmosen jos skoude löytää niin sitte vituttaa jo entistäkin enemmän ku rosikseen joutuu lähtemään. Suosittelen siis omaehtosesti laitettua alkolukkoa jos meinaa menojalaka vipattaa vaikka onkin huppelissa. Puppelissa oloon se ei auta, mutta parempi yks ku ei ollenkaan.

[ 10 viestiä | ]