Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 10 202 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

mä putoooan mä putoooan
The Hunchback Of Notre Dame -musikaalin soundtrack The Hunchback Of Notre Dame -musikaalin soundtrack
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
King Diamond - Abigail (FA) King Diamond - Abigail (FA)
Jaroslav Jevdokimov: Za Dunajem Jaroslav Jevdokimov: Za Dunajem
Dark sided Dark sided
Radiopuhelimet - Oulu on kaupungin nimi [FA] Radiopuhelimet - Oulu on kaupungin nimi [FA]
Bathory - Bathory (Full Album, 1984) Bathory - Bathory (Full Album, 1984)
Cradle Of Filth - Right Wing Of The Garden Triptych (OV, PG-13) Cradle Of Filth - Right Wing Of The Garden Triptych (OV, PG-13)
Imperial Circus Dead Decadence - 謳 Imperial Circus Dead Decadence - 謳
Mitä nikkejä teitä nyt onkaan Mitä nikkejä teitä nyt onkaan
Royco Cup-a-soup Royco Cup-a-soup
Esa Pakarinen - Rokki On Poikaa Esa Pakarinen - Rokki On Poikaa
A Pirate I Was Ment To Be A Pirate I Was Ment To Be
Feral - Welcome to the Graveyard (Official video) Feral - Welcome to the Graveyard (Official video)
TakaLaiton TakaLaiton
Sonata Arctica - White Pearl, Black Oceans, Pt. II Sonata Arctica - White Pearl, Black Oceans, Pt. II
Mentallica Mentallica
Eläkeläiset - Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset - Miksei täällä humppa soi?
MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion  MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion 
Mary Poppins Sings - Death Metal Mary Poppins Sings - Death Metal
Avatar - Hail The Apocalypse (OV) Avatar - Hail The Apocalypse (OV)
Seventeen Come Sunday Seventeen Come Sunday
Juice Leskinen - Jyrki boy Juice Leskinen - Jyrki boy
 873 näyttökertaa, 13 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
16.04.2024 00:36:03
[ + 2 | ]

Yhden pitää pudota 2097


one

(12)  · 

must

 · 

fall

 · 

2097

 · 

remix

(22)
16.04.2024 18:48:39
#614735 [+4] Piilota Suosittele

Alkuperäisestä OMF:stä 30 vuotta.

30!

Mihin hittoon se aika on mennyt?
Ai että silloin sitä iloisena pelaili vailla huolen häivää, aurinko paistoi 24/7 taivaalta, ruusut tuoksuivat joka paikassa ja elämä. Se oli vain upeaa.

19.04.2024 22:20:40
#615209 [+-] Piilota Suosittele

>>614679
>>614735
Tätä tuli kyllä pikkupoikana ysärillä tahkottua ja paljon. Vielä enemmän toissa vuosikymmenellä, kun *köh* jostain löytyi ilmaiseksi kokoversio ja pääsi tuohon oikeaan loppuvastukseen ja ties mihin turnausmoodeihin.
Ja vielä vasta muutama vuosi sitten selvisi, että tässä on vielä vaikka ties mitä salakenttiä ja -vastuksia...
Mihin hittoon se aika on mennyt?

Aika menee sitä nopeammin mitä enemmän on mietittävää...
Nuorempana vaikka 4 vuotta oli kuin pieni ikuisuus, nykyään kuin silmänräpäys.

19.04.2024 22:32:47
#615216 [+1] Piilota Suosittele

>>615209
Ei kyl mitää hajua oliko täysversio vai joku shareware. Jotain turnausmoodeja siinä oli kyl ja paljon paljon pelattavaa et veikkaan että oli iha täysversio.

19.04.2024 22:42:41
#615221 [+2] Piilota Suosittele

>>615209
>>615216
Itsellä oli ihan täysi pira... siis piraija-maskinen robotti. Joo.
Ne kolinat osumista olivat vallan mahtavia. Soundblaster oli vedettynä 80-luvun alun Luxoriin ja kolina vain kävi, kun tuli tahkottua. Vaikka vaahtosammuttimena tuli kuusnepalla tahkottua Barry's Boxingia ja International Karate Plussaa... ja PC:llä tuli pelattua sinänsä visuaalisesti hienompaa ja kehittyneempää Mortal Kombatia, niin muistijälki päässä kertoo vahvasti, että OMF oli paras taistelupeli.

19.04.2024 23:13:17 | 23:15:09
#615239 [+-] Piilota Suosittele

>>615216
Kylläpähän se on ollut täysversio.
Sharewaressa ei muistaakseni päässyt siihen turnausmoodiin ollenkaan, ja puolia hahmoista ja roboteista ei saanut edes käyttää.
>>615221
Ne kolinat osumista olivat vallan mahtavia

Ne äänet ja musiikit, aijai... Konsolit ja muut pelikoneet oli pitkään ja pitkällä edellä, mutta onneksi tuli 90-luku Soundblastereineen niin pääsi nauttimaan kunnon äänistä.
Tosin, OMF:stä olisi saanut kyllä ilmestyä sellainen kunnon kabinetti, vähän kuin vaikka Mortal Kombatin tapaan.
Kunnon joystick, näppäimistöä mukavammat napit, vähän isompi kuvaputkinäyttö kuin kotona ja ainakin sylinkokoinen kaiutin antamaan pelin äänimaailmalle arvoisensa kuuluvuuden.
Ihan vain, että tietäisi sitten joskus rikastuneena, että mihin sitä rahansa tuhlaa :D

[ 13 viestiä | ]