Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 9 958 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

Electric Youth - The Best Thing Electric Youth - The Best Thing
Slipknot - Nero Forte (Audio) Slipknot - Nero Forte (Audio)
Iltapäivää - Sunny Afternoon Iltapäivää - Sunny Afternoon
Carach Angren - The Funerary Dirge of a Violonist Carach Angren - The Funerary Dirge of a Violonist
My dad had to play this in the car and now I'm hooked My dad had to play this in the car and now I'm hooked
Nyt lähti Totot vetämään Nyt lähti Totot vetämään
Dickhead Dickhead
Gogol Bordello (Feat. Regina Spektor) - Seekers & Finders - Gogol Bordello (Feat. Regina Spektor) - Seekers & Finders -
Sä pompit ku tiikeli Sä pompit ku tiikeli
Anette Olzon - Fantastic Fanatic Anette Olzon - Fantastic Fanatic
Peaches - The Presidents of the United States of America Peaches - The Presidents of the United States of America
Bassotyty vetää pornot saundit Bassotyty vetää pornot saundit
Helsingistä afrikka Helsingistä afrikka
tekno kissa tekno kissa
Jos tiedät mitä tarkoitan ;) Jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Avenged Sevenfold - So Far Away (OV) Avenged Sevenfold - So Far Away (OV)
Mr Oizo - Flat Beat Mr Oizo - Flat Beat
The Hooters - And We Danced The Hooters - And We Danced
Isamu Ohiro - From the east(Vocal version) Isamu Ohiro - From the east(Vocal version)
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Cmx - Veljeskunta Cmx - Veljeskunta
Hale & Pace - Smoking 60 A Day Hale & Pace - Smoking 60 A Day
Susanna Lönnberg - Mustan kissan tango (Volevo un gatto nero) Susanna Lönnberg - Mustan kissan tango (Volevo un gatto nero)
McShuggah McShuggah
 912 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.26 MB, 1 tiedosto
16.10.2021 04:11:20
[ + 1 - | ]

Marc Martel on mun sieluelukka


queen

(23)  · 

imitaattori

 · 

marc martel

17.10.2021 00:31:13
#508616 [+-] Piilota Suosittele

>>508605
Toki siihen aikaan aidsista ei juuri vielä tiedetty ja sitä muutenki pidettiin pitkän aikaa vaan homojen tautina. Ettei ollu jopa niin, että hetikohta kuoleman jäläkeen markkinoille tuli ekat hiv-lääkkeet. Ei ihan ehtiny mukaan niitä testaamaan, mutta semmosta se elämä aina välillä on. Saatiin sentään hienoa musiikkia joita kuunnellaan vielä vuosikymmenienkin päästä edelleen samalla innolla ympäri maalimaa.

17.10.2021 02:29:51
#508633 [+-] Piilota Suosittele

>>508621
Mää sain 90-luvun puolivälissä tartunnan ku olin kierroksella ryssän maalla. Alaku oli aika ankeaa, mutta ihan hyvin ne tropit pelas jo sillon. Vieläkin pitää aamuyöstä ottaa pilleri, mutta en oo ainakaan kovin montaa asiakasta saanu tartutettua itte. Hyvä ystäväni Stephen Fry muuten tekas pienen dokkarin aidsista ja siitä miten brittiläisessä alakulttuurissa jopa harrastettiin semmosta, että homot gängbängäs toisiaan perseeseen, siis ne joilla jo oli hiv, ja sitten perseeseen vielä laitettiin tulppa että saivat maksimoitua tartuntamahdollisuuden saada "kuolla kauniina ja nuorina". Not for giggles, for reals. Check it out.

17.10.2021 11:13:44
#508654 [+-] Piilota Suosittele

>>508591
Olen kuullut asiasta ennenkin. Ja harmi, et sairastui ja poistui ns. liian aikaisin. Oikeastaan ainoa artistis, jonka poismeno jollaon tavalla heilautti mua. Johtu varmaan iästä ja siitä, et tuli aika yllättäin. Ei noista asioista silloin puhuttu missään sileen isommin. Toki HIVistä puhuttiin, mutta ei silloin revitelty jonkun yksilön kohtalolla...

18.10.2021 22:12:15
#508982 [+-] Piilota Suosittele

>>508920
En rehellisesti etes tienny, että se on jo lopettanu hengittämisen. Muistan vaan nähneeni jotain lööppejä missä sen kuolemasta tehtiin potilaan innostuksen saattelemaa sirkusta.

[ 13 viestiä | ]