Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 279 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

McShuggah McShuggah
Retropop Retropop
Martti Servo & Napander - Maailman sinisin taivas Martti Servo & Napander - Maailman sinisin taivas
Juice Leskinen - Pienestä pitäen Juice Leskinen - Pienestä pitäen
Marilyn Manson - Rock 'n roll nigger (live) Marilyn Manson - Rock 'n roll nigger (live)
Marilyn Manson - RED, BLACK AND BLUE (OA) Marilyn Manson - RED, BLACK AND BLUE (OA)
Billy Idol - White Wedding (lyrics video) Billy Idol - White Wedding (lyrics video)
Touhou Koumakyou ~ the Embodiment of Scarlet Devil [OPL3] Touhou Koumakyou ~ the Embodiment of Scarlet Devil [OPL3]
Blastoyz - Mandala (OV) Blastoyz - Mandala (OV)
Walter Murphy - A Fifth of Beethoven Walter Murphy - A Fifth of Beethoven
Gojira - Oroborus Gojira - Oroborus
Nyrkillä tapettava huora Nyrkillä tapettava huora
5/5 biisi 5/5 biisi
Rosvo Roope Rosvo Roope
Žoržs Siksna - Notici Žoržs Siksna - Notici
Mr Oizo - Flat Beat Mr Oizo - Flat Beat
Mega Drive - I Am The Program Mega Drive - I Am The Program
KoRn - Right Now (Lyrics) KoRn - Right Now (Lyrics)
Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies
KONTRUST - Dance KONTRUST - Dance
Crossover Crossover
Placebo - Running Up That Hill Placebo - Running Up That Hill
Miten tehdään Leevien biisi Miten tehdään Leevien biisi
Sentenced - Killing me killing you Sentenced - Killing me killing you
 896 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.10.2020 15:51:26
[ + 3 | ]

Diamonds Are Forever


elokuva

(138)  · 

james bond

(12)  · 

shirley bassey

31.10.2020 17:03:22
#404881 [+-] Piilota Suosittele

>>404868
Vanhat Bondit oli komedioita.
Nykyisissä vain paukkuu ja rätisee. Väliajat nökötetään pimeässä vesisateessa ja ne muutamat hassut vuorosanat kuiskataan muristen.
Uppoaa hyvin lapsiin ja lapsenmielisiin.

02.11.2020 22:46:45
#405829 [+-] Piilota Suosittele

>>404868
Ei ole uudet Bondit vanhojen veroisia.

Casino Royale (2006) on paras Bondi mitä olen nähnyt, ja sitten lähdettiin taas alamäkeen. Craig on bondina melkein Conneryn luokkaa, ja on heissä vähän samaa näköäkin. Karismaa ei lähellekään Conneryä, mutta onko kellään muullakaan bondilla?

[ 13 viestiä | ]