Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 231 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Mä Elän Vieläkin//Mustajärvi,Marstio,Kääriäinen,Sorsakoski. Mä Elän Vieläkin//Mustajärvi,Marstio,Kääriäinen,Sorsakoski.
Royal Blood - Blood Hands (lyrics) Royal Blood - Blood Hands (lyrics)
Exit Eden - Impossible (Shontelle Cover) Exit Eden - Impossible (Shontelle Cover)
Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV] Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV]
Pojupimppi ♪ Pojupimppi ♪
Running in the 90s [1 hour] Running in the 90s [1 hour]
Everybody Everybody
Sikaduo - Kourin Kourin Sikaduo - Kourin Kourin
Canon Rock Canon Rock
Written in blood Written in blood
Command & Conquer - Act on Instinct (YM2612 Cover) Command & Conquer - Act on Instinct (YM2612 Cover)
Opeth - April Ethereal (w/lyrics, epilepsy warning) Opeth - April Ethereal (w/lyrics, epilepsy warning)
Hourvari - Hourvari [Full EP] Hourvari - Hourvari [Full EP]
Marilyn Manson - Personal Jesus (OV) Marilyn Manson - Personal Jesus (OV)
Sea doggos Sea doggos
Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space
Morbid Angel - Where the Slime Live (OV) Morbid Angel - Where the Slime Live (OV)
A Very Skeletor Christmas 2 A Very Skeletor Christmas 2
MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion  MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion 
Serj Tankian - Empty Walls Serj Tankian - Empty Walls
Piano ja soittajakin Piano ja soittajakin
Die Krupps - To the Hilt Die Krupps - To the Hilt
Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc) Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc)
Wesley Willis - Rock n roll McDonald's Wesley Willis - Rock n roll McDonald's
 852 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 17:08:23
[ + 2 | ]

Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin


kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

heavy

(244)  · 

volbeat

01.10.2020 15:13:43
#394893 [+-] Piilota Suosittele

Niin bigguinen, kirkaskatseinen, tirheä ja elämännälkäinen bendele :333 Ja kunnon metallibörh ;3

Lopussa klassinen "moi pitää mennä :3" ;_______; :3

01.10.2020 22:36:32 | 22:42:32
#395079 [+-] Piilota Suosittele

>>394893

Ujosteli kun huomasi että otetaan videokuvaa. "Brb, meen tuonne autokatokseen piiloon" :3

Mortti muuten tuossa videon alussa maatessaan juuri ennen mustekalapubu-painia, nyökkää niskallaan pari kertaa. Se tarkoittaa rabsuta nyt mua ja lopeta se kuvaaminen. Rabsutin. <3

Edit: olin myös saattanut laittaa bunnypussiin hieman kissanminttusuihketta ;3

01.10.2020 22:41:43 | 22:43:21
#395091 [+-] Piilota Suosittele

>>395079

:333 Oli totisesti biene <3

Muuten, se tunne kun tuossa näkyy kolmen videon thumbnailit, joissa kolme täysin eriväristä Morttia ;3

Edit: börheästi toimittu :333

[ 5 viestiä | ]