Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 196 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

26Hate ► Devotion (reupload) 26Hate ► Devotion (reupload)
鬱P - 麺屋ぐろてすく 鬱P - 麺屋ぐろてすく
Marilyn Manson - The Beautiful People Uncensored Marilyn Manson - The Beautiful People Uncensored
Heikki Kinnunen - Pylypyllyllyy Heikki Kinnunen - Pylypyllyllyy
Miami Nights 1984 - Accelerated Miami Nights 1984 - Accelerated
VAMPIRE - The Fen (OFFICIAL VIDEO) VAMPIRE - The Fen (OFFICIAL VIDEO)
She Drives Me Crazy (metal cover) She Drives Me Crazy (metal cover)
Dead Again Dead Again
DEVILDRIVER - Daybreak (OV) DEVILDRIVER - Daybreak (OV)
Ameno - Era (Cover by Minniva feat. Christos Nikolaou) Ameno - Era (Cover by Minniva feat. Christos Nikolaou)
Mistä ilo voisi tulla elämääni? Mistä ilo voisi tulla elämääni?
Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart
Faith No More - King For a Day Faith No More - King For a Day
Judas Priest - Turbo Lover (OV) Judas Priest - Turbo Lover (OV)
Jäätävän hyvin vetävät Jäätävän hyvin vetävät
Stone Sour - Gone Sovereign / Absolute Zero [OV] Stone Sour - Gone Sovereign / Absolute Zero [OV]
Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange
Alphaville - Big in Japan Alphaville - Big in Japan
Nirvana - Heart Shaped Box Nirvana - Heart Shaped Box
Foy Vance - Make it rain Foy Vance - Make it rain
Metallica - Nothing else matters Metallica - Nothing else matters
sheikkaa bum sheikkaa bum
Piano ja soittajakin Piano ja soittajakin
Fear Factory - Depraved Mind Murder Fear Factory - Depraved Mind Murder
 1 296 näyttökertaa, 29 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
15.09.2020 20:21:22
[ + 1 | ]

Namu täti

[47650] [Namu täti] [0.00s]

fountains of wayne

 · 

rachel hunter

16.09.2020 21:42:24
#389148 [+-] Piilota Suosittele

>>389128
Höm höm. Vaikia sanua sitten. Ainaki kirjautunneena pittäis pelittää. Mutta no, kuhan vaan ettit 'Fountains of Wayne - Stacy's mom' niin pittäis löytyä.

14.08.2022 20:56:34
#592077 [+-] Piilota Suosittele

>>592029
Ja sitten nää aina ihmettelet ku kaikilla muilla on hauskaa ja jätkä on aivan ymmyrkäisenä, että mille nuo taas hohottelee. Nyt tiiät mille musta tuntuu ku kaverit höpisee vaikka mistä misseistä, masseista ja leffoista.

16.08.2022 20:21:18
#592484 [+-] Piilota Suosittele

>>592408
Ompas, et vaan suostu myöntämään sitä ittelles. Ihan niin ku et suostu myöntämään sitäkään, että ku pyyhit persettä ja sormi menee paperista läpi ja tuntuu hyvälle niin kiellät koskaan niin tapahtuneen.

20.08.2022 03:36:29
#593919 [+-] Piilota Suosittele

>>593904
Mitä helevettiä? Sultahan kysytään sitten kaupassakin vielä papereita ku ostat kalijaa! Sun pärstävärkkiä ku katteli niin aattelin sun olevan ainaki likellä eläkeikää. Gott im Himmel. Mutta toisillahan niitä potkukalkan jälkiä on naamassa enemmän ku monilla muilla yhteensä. Jeesus :D

20.08.2022 03:51:35
#593925 [+-] Piilota Suosittele

>>593919
Pidän itsestäni huolta, no ainakin vähän.


Papereita kysytään usein vieläkin vaikka en mitään homojuttuja osta. Hauska kun myyjä on joskus puolet nuorempi 😊

20.08.2022 04:10:28
#593933 [+-] Piilota Suosittele

>>593925
Bitch please! Multa kysyttiin kerran vinkkupulloa hakiessa Alkossa paperit ja annoin ajokortin. Se likka yritti sormilla laskea, että oonko täysikänen vai en. Ja ku olin jo neliäkymmentä niin Prisman harjottelija kysy multa papereita ku olin ostamassa paria saunakaljaa. Sen ohjastajat ja mää hymyiltiin hervottomasti ja seki laski sitten sormilla, että oonko täysikänen vai en. Sitäpaitti kasvattasit kunnon parran niin skarpimmat jättäis kyselyt sikseen. Tai tietenki jos kohalle sattuu semmonen hiivaviiva ku kaverilla oli lähimarketissa Tampereella, että aina vaati nähä sen passin vaikka se kävi melkeen päivittäin siinä kaupassa. Parta ylti napaan ja tukka perseeseen asti, mutta jos ei ollu papereita mukana niin ei myyny ykköskaljaa.

20.08.2022 05:04:59
#593941 [+-] Piilota Suosittele

>>593938
Ei siinä Cittarissa. Se oli joku mielenterveyspotilas se "myyjä" vissiin. Se varmaan vaan vihas kaveria sen takia ku näytti hevarilta. Sitäpaitti kyllä miehellä pitää vähän partaa olla ettei tytöksi luulla.

[ 29 viestiä | ]