Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 196 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Eisbrecher "Miststueck 2012" Eisbrecher "Miststueck 2012"
Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan" Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan"
System of a Down - Sugar System of a Down - Sugar
Toisen maanantai on toisen kihlapäivä Toisen maanantai on toisen kihlapäivä
Rayman - Harmony Rayman - Harmony
Staar Warssit vetää kikkeliheviä Staar Warssit vetää kikkeliheviä
Pet Shop Boys - West End Girls Pet Shop Boys - West End Girls
Silimien välliin Silimien välliin
Another Stream - Lie Another Stream - Lie
MESHUGGAH - New Millennium Cyanide Christ MESHUGGAH - New Millennium Cyanide Christ
Who Dares Wins (musiikkivideo 1982 elokuvasta) Who Dares Wins (musiikkivideo 1982 elokuvasta)
8 days a week - Debauchery 8 days a week - Debauchery
Mana Mana - Maria Magdaleena Mana Mana - Maria Magdaleena
Cryptopsy - Detritus Cryptopsy - Detritus
Hechizeros Band - El Sonidito Hechizeros Band - El Sonidito
Astetta huonompi aamu Astetta huonompi aamu
Unreal Tournament - Full OST - HD Quality Unreal Tournament - Full OST - HD Quality
Queen - A Kind of Magic (Official Video) Queen - A Kind of Magic (Official Video)
Uamee - Kolya Uamee - Kolya
Judas Priest - Painkiller Judas Priest - Painkiller
Foo Fighters - Everlong (Acoustic) Foo Fighters - Everlong (Acoustic)
Wet Wet Wet - Love Is All Around (OV) Wet Wet Wet - Love Is All Around (OV)
Tony Rasmus - Teema Tony Rasmus - Teema
Megadeath - Bullet To The Brain Megadeath - Bullet To The Brain
 1 296 näyttökertaa, 29 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
15.09.2020 20:21:22
[ + 1 | ]

Namu täti

[47650] [Namu täti] [0.00s]

fountains of wayne

 · 

rachel hunter

16.09.2020 21:42:24
#389148 [+-] Piilota Suosittele

>>389128
Höm höm. Vaikia sanua sitten. Ainaki kirjautunneena pittäis pelittää. Mutta no, kuhan vaan ettit 'Fountains of Wayne - Stacy's mom' niin pittäis löytyä.

14.08.2022 20:56:34
#592077 [+-] Piilota Suosittele

>>592029
Ja sitten nää aina ihmettelet ku kaikilla muilla on hauskaa ja jätkä on aivan ymmyrkäisenä, että mille nuo taas hohottelee. Nyt tiiät mille musta tuntuu ku kaverit höpisee vaikka mistä misseistä, masseista ja leffoista.

16.08.2022 20:21:18
#592484 [+-] Piilota Suosittele

>>592408
Ompas, et vaan suostu myöntämään sitä ittelles. Ihan niin ku et suostu myöntämään sitäkään, että ku pyyhit persettä ja sormi menee paperista läpi ja tuntuu hyvälle niin kiellät koskaan niin tapahtuneen.

20.08.2022 03:36:29
#593919 [+-] Piilota Suosittele

>>593904
Mitä helevettiä? Sultahan kysytään sitten kaupassakin vielä papereita ku ostat kalijaa! Sun pärstävärkkiä ku katteli niin aattelin sun olevan ainaki likellä eläkeikää. Gott im Himmel. Mutta toisillahan niitä potkukalkan jälkiä on naamassa enemmän ku monilla muilla yhteensä. Jeesus :D

20.08.2022 03:51:35
#593925 [+-] Piilota Suosittele

>>593919
Pidän itsestäni huolta, no ainakin vähän.


Papereita kysytään usein vieläkin vaikka en mitään homojuttuja osta. Hauska kun myyjä on joskus puolet nuorempi 😊

20.08.2022 04:10:28
#593933 [+-] Piilota Suosittele

>>593925
Bitch please! Multa kysyttiin kerran vinkkupulloa hakiessa Alkossa paperit ja annoin ajokortin. Se likka yritti sormilla laskea, että oonko täysikänen vai en. Ja ku olin jo neliäkymmentä niin Prisman harjottelija kysy multa papereita ku olin ostamassa paria saunakaljaa. Sen ohjastajat ja mää hymyiltiin hervottomasti ja seki laski sitten sormilla, että oonko täysikänen vai en. Sitäpaitti kasvattasit kunnon parran niin skarpimmat jättäis kyselyt sikseen. Tai tietenki jos kohalle sattuu semmonen hiivaviiva ku kaverilla oli lähimarketissa Tampereella, että aina vaati nähä sen passin vaikka se kävi melkeen päivittäin siinä kaupassa. Parta ylti napaan ja tukka perseeseen asti, mutta jos ei ollu papereita mukana niin ei myyny ykköskaljaa.

20.08.2022 05:04:59
#593941 [+-] Piilota Suosittele

>>593938
Ei siinä Cittarissa. Se oli joku mielenterveyspotilas se "myyjä" vissiin. Se varmaan vaan vihas kaveria sen takia ku näytti hevarilta. Sitäpaitti kyllä miehellä pitää vähän partaa olla ettei tytöksi luulla.

[ 29 viestiä | ]