Jostain me siunaannuttiin siihen maisemaan Täyttymystä etsittiin. Pantiin haisemaan
Meitä putoili puista ja luolien suista Me nousimme Aloimme kinua: "Viihdyttäkää minua!
Olen ihmisen poika, ja sen suomin valtuuksin Vaadin nyt Kaikki ne nautinnot Jotka on maailma synnyttänyt
Olen niin nälkäinen, että voisin syödä vaikka hevoisen Luineen ja nahkoineen Siispä niin teen Ja janooni ikuiseen Tuosta noin vois Juoda järven tai parikin pois"
Voi, jos voisin tyytyä vain pienenpieneen taivaan palaseen Jonka naulita vois siihen aloilleen Vaan en tule kylläiseksi koskaan Riuhtoo perään roskan ihminen Olen säkki pohjaton, kunnes mut umpeen solmitaan Ja Tuonen virtaan lasketaan Jälkeen sen oon levollinen Pyydä enää mitään en Oon levollinen Pyydä enää mitään en Oon levollinen Vaan siihen asti vaadin: "Kaatakaa sisääni lisää, jatkuvasti"
Ja se syy, joka eilen sai Mielen ja sydämen suunniltaan Tänään on tuhkaa maan Kun sisin muuta käy huutamaan
Olen Carlos ja Bader ja Meinhof Ja nyt kaappaan maailman Ja lunnaiksi kelpuutan Ehkä jonkun mukavan lähiplaneetan? Tai mietinkin, miksi Vain kaikki on kylliksi?
Voi, jos voisin tyytyä vain pienenpieneen taivaan palaseen Jonka naulita vois siihen aloilleen Vaan en tule kylläiseksi koskaan Riuhtoo perään roskan ihminen Olen säkki pohjaton, kunnes mut umpeen solmitaan Ja Tuonen virtaan lasketaan Jälkeen sen oon levollinen Pyydä enää mitään en Oon levollinen Pyydä enää mitään en Oon levollinen Vaan siihen asti vaadin: "Kaatakaa sisääni lisää, jatkuvasti"
Kaikkeuden taloudenhoitaja torkkui lyhyen hetken vaan Ja havahtui nähdäkseen Kaaoksen kaikilla tiluksillaan Kummasteli: "Mistä saattoi ilmaantua noin kovin äkkiä Noin monta biljoonaa Loppumatonta Pohjatonta säkkiä?"
Oon levollinen Pyydä enää mitään en Oon levollinen Pyydä enää mitään en Oon levollinen Vaan siihen asti vaadin: "Kaatakaa sisääni lisää, jatkuvasti"
[
1 viestiä
|
]
⭰
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
21st Century Schizoid Man - The Human Experimente
Jonnet ei muista Bomfunk Mc:tä
The Cranberries - Dreams
Villu Tamme - 65 (Laula mu laulu 4, 2. saade)
Maj Karma - 101 tapaa olla vapaa
Local H - Bound For The Floor
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Surupuku
Neekerien (Nigro nigro) ääntelyjä
Megadeth - Holy wars
Real Life - Send me an Angel
Jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Queen - A Kind of Magic (Official Video)
Helmet - In The Meantime
Mä uskon vieläkin
Nylon Beat - Anna mulle
Marilyn Manson - Sick City (Charles Manson cover)
Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV)
Angel Witch - Psychopathic 2
spaddurappi
Mutta viereesi nukahdan
Snake Eyes And Sissies
Pelle Miljoona & 1980 - Tahdon Rakastella Sinua (1979, Live)