Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 10 245 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm (Official Video) Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm (Official Video)
Toisen maanantai on toisen kihlapäivä Toisen maanantai on toisen kihlapäivä
Alex Jones Alex Jones
Judas Priest - Hell Bent for Leather (Live Vengeance '82) Judas Priest - Hell Bent for Leather (Live Vengeance '82)
näin o näin o
Guns N' Roses - Coma (live) Guns N' Roses - Coma (live)
Joku kyttää mua Joku kyttää mua
Itsetyydytys on perisynti Itsetyydytys on perisynti
Nuclear Power Trio - Grab 'Em by the Pyongyang (OV) Nuclear Power Trio - Grab 'Em by the Pyongyang (OV)
J. Karjalainen - Missä se väinö on J. Karjalainen - Missä se väinö on
A Pirate I Was Ment To Be A Pirate I Was Ment To Be
Metal Preaching Metal Preaching
Roky Erickson - Two Headed Dog Roky Erickson - Two Headed Dog
Six feet under - A journey into darkness Six feet under - A journey into darkness
Xandria - Black flame Xandria - Black flame
Andrew W.K. - Party Hard (OV) Andrew W.K. - Party Hard (OV)
Brian Eno - Third Uncle Brian Eno - Third Uncle
Kataklysm - Push the venom Kataklysm - Push the venom
Written in blood Written in blood
The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV) The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV)
Ajattara - Lupaus (2017) (FA) Ajattara - Lupaus (2017) (FA)
Local H - Bound For The Floor (OV) Local H - Bound For The Floor (OV)
Devildriver - Clouds Over California (uSELess) Devildriver - Clouds Over California (uSELess)
A Very Skeletor Christmas 2 A Very Skeletor Christmas 2
 528 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
17.11.2019 11:05:01
[ + 0 | ]

Maj Karma - Sodankylä


17.11.2019 11:09:19
#271754 [+-] Piilota Suosittele

Tää on Sodankylä kaukana, täynnä ihmeitä
Kesä saattaa olla lämmin, vaan ei näin ylhäällä
Sä jäit seisoon pakkaseen, mun oli mentävä

Se on surullista, niin kovin surullista

Me oltiin napapiirin rakastavaiset, vähän aikaa vaan
Ja nyt kun satu on ohi, ei tarvi matkustaa
Rakkaimpansa luokse aina jonnekkin pohjolaan

Se on surullista, tai ei oikeastaan...

Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me
Enää nähdä toisiamme
Mä sanoin hyvästi ystävä hei, e-ei
Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me
Enää nähdä toisiamme
Vaan onko väliä sillä, no ei, e-ei

Sodankylä, Sodankylä

Soi Sodankylän Seita-baareissa iskelmä
Ollaan onnellisii, kaikki on hienosti-hä

Sodankylä, Sodankylä

Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me
Enää nähdä toisiamme
Mä sanoin hyvästi ystävä hei, e-ei
Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me
Enää nähdä toisiamme
Vaan onko väliä sillä, no ei, e-ei

Sodankylä, Sodankylä
Sodankylä, Sodankylä

Hei, Sodankylä. Sodankylä
Sodankylä, Sodankylä

Tää on Sodankylä kaukana, täynnä ihmeitä

[ 1 viestiä | ]