Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 5 524 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai? Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai?
Dickhead Dickhead
All Day I Dream Off Sex (KOЯN cencored) All Day I Dream Off Sex (KOЯN cencored)
Kosmikud & Kauko Röyhkä Kosmikud & Kauko Röyhkä
Sweet but Psycho (cover) Sweet but Psycho (cover)
Clown Core Clown Core
Death - Spirit Crusher Death - Spirit Crusher
Megadeth - Symphony of Destruction (Live) Megadeth - Symphony of Destruction (Live)
Marilyn Manson - Sick City (Charles Manson cover) Marilyn Manson - Sick City (Charles Manson cover)
nätti nainen nätti nainen
Livin' of a prayer Livin' of a prayer
Ministry - Jesus Built My Hotrod Ministry - Jesus Built My Hotrod
Ministry - Burning Inside (OC video) Ministry - Burning Inside (OC video)
Megadeath - Bullet To The Brain Megadeath - Bullet To The Brain
Sisqo - Thong Song Sisqo - Thong Song
Mitä nikkejä teitä nyt onkaan Mitä nikkejä teitä nyt onkaan
En oo homo, uskokaa jo! En oo homo, uskokaa jo!
Local H - Bound For The Floor Local H - Bound For The Floor
BLOOD STAIN CHILD - FREEDOM BLOOD STAIN CHILD - FREEDOM
Opeth - Harvest Opeth - Harvest
Miljoonasade - Rokkibändi Wounded Knee Miljoonasade - Rokkibändi Wounded Knee
Fear Factory - Linchpin [OV] Fear Factory - Linchpin [OV]
Dead Again Dead Again
Fit for a king - Bitter end Fit for a king - Bitter end
 714 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.08.2019 08:21:35
[ + 1 | ]

Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta


31.08.2019 08:22:40 | 08:28:31
#241840 [+-] Piilota Suosittele

Miltäs tunti lihapäitä paeta,
katuun kaatua ja jälleen saada turpaansa syyttä?
No, sen se opetti, kuinka moni tilasi
lusikalla hyvyyttä
ja arvaan, että rekkalastikuormalla tyhmyyttä
ja jälkiruuaksi tyhmyyttä.

Entä miltä tuntui peiliin katsoa,
nähdä mustelma ja verta joka paikassa, kunnes
pikkuhiljaa silmät alkoi umpeen muurautua?
No, sen mä kestin paremmin,
kun peilin omistajatyttö lohdutti hieman mua.
Aloin hiljalleen parantua,
ja lauloin:


Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän sinusta ja tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

Näinä päivinä en enää turpaan saa,
mutta aikuisuus on joskus paljon hankalampaa.
Nyt näkee voimakkaampia vaahtosuita,
jotka mukiloivat maailmaa
ja tahtovat määrätä kaikkia muita taas
ja lietsoa tappeluita taas...

Silti aion täällä pitkään roikkua:
hopeareunuksissa killun enkä irrota koskaan.
Vaikka uskoa varmasti koetellaan,
niin hyvyyttä on annosteltu meihin
aina enemmän kuin pahuutta milloinkaan.
Pahuus ei pysty voittamaan
koskaan.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

[ 1 viestiä | ]