Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 5 419 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

The HU - Wolf Totem (Official Music Video) The HU - Wolf Totem (Official Music Video)
Filter - Take A Picture (OV) Filter - Take A Picture (OV)
Carcass - Malignant Defecation Carcass - Malignant Defecation
Rumpalina E, Suomen laiskin mies Rumpalina E, Suomen laiskin mies
Kerta 5evill laittaa brittimediaa, niin laitan itsekkin Kerta 5evill laittaa brittimediaa, niin laitan itsekkin
System Of A Down - Chop Suey! System Of A Down - Chop Suey!
tämä hyvä osata tämä hyvä osata
Gerbil (Remasterred) Gerbil (Remasterred)
Unreal Tournament - Dream Tear Down (FastTracker 2) Unreal Tournament - Dream Tear Down (FastTracker 2)
Dead Again Dead Again
Kuningas svengi Kuningas svengi
Iron Maiden - Aces High (OV) Iron Maiden - Aces High (OV)
Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew) Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)
The Chemical Brothers - Do It Again (OV) The Chemical Brothers - Do It Again (OV)
Tardigrade Inferno Tardigrade Inferno
Pet Shop Boys - West End Girls Pet Shop Boys - West End Girls
Sleipnir - Könige Europas Sleipnir - Könige Europas
KREATOR - Gods Of Violence (OFFICIAL VIDEO) KREATOR - Gods Of Violence (OFFICIAL VIDEO)
Foo Fighter - Everlong Foo Fighter - Everlong
Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover) Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover)
Carach Angren - The Funerary Dirge of a Violonist Carach Angren - The Funerary Dirge of a Violonist
Eternal Tears Of Sorrow - Saivon Lapsi Eternal Tears Of Sorrow - Saivon Lapsi
Luolaston tunnari versio XXX Luolaston tunnari versio XXX
The Marlboro Men - Who Says You Can't Get High at 95mph (FA) The Marlboro Men - Who Says You Can't Get High at 95mph (FA)
 714 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.08.2019 08:21:35
[ + 1 | ]

Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta


31.08.2019 08:22:40 | 08:28:31
#241840 [+-] Piilota Suosittele

Miltäs tunti lihapäitä paeta,
katuun kaatua ja jälleen saada turpaansa syyttä?
No, sen se opetti, kuinka moni tilasi
lusikalla hyvyyttä
ja arvaan, että rekkalastikuormalla tyhmyyttä
ja jälkiruuaksi tyhmyyttä.

Entä miltä tuntui peiliin katsoa,
nähdä mustelma ja verta joka paikassa, kunnes
pikkuhiljaa silmät alkoi umpeen muurautua?
No, sen mä kestin paremmin,
kun peilin omistajatyttö lohdutti hieman mua.
Aloin hiljalleen parantua,
ja lauloin:


Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän sinusta ja tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

Näinä päivinä en enää turpaan saa,
mutta aikuisuus on joskus paljon hankalampaa.
Nyt näkee voimakkaampia vaahtosuita,
jotka mukiloivat maailmaa
ja tahtovat määrätä kaikkia muita taas
ja lietsoa tappeluita taas...

Silti aion täällä pitkään roikkua:
hopeareunuksissa killun enkä irrota koskaan.
Vaikka uskoa varmasti koetellaan,
niin hyvyyttä on annosteltu meihin
aina enemmän kuin pahuutta milloinkaan.
Pahuus ei pysty voittamaan
koskaan.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

[ 1 viestiä | ]