Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 10 139 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

Marilyn Manson - Man That You Fear Marilyn Manson - Man That You Fear
Anathema - Springfield Anathema - Springfield
Marilyn Manson- Hey, Cruel World (OV) Marilyn Manson- Hey, Cruel World (OV)
Terminator muzak Terminator muzak
Judas Priest - Turbo Lover (OV) Judas Priest - Turbo Lover (OV)
YUP - Me olemme yö YUP - Me olemme yö
5-0 on kiva olla 5-0 on kiva olla
Midge Ure - The Man Who Sold The World (1982) Midge Ure - The Man Who Sold The World (1982)
Ending All - Together Alone - ver2 Ending All - Together Alone - ver2
Namu täti Namu täti
Marilyn Manson - Target Audience Marilyn Manson - Target Audience
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
M.A.Numminen Goes Tech-No - Yes sir, Ich kann boogie (OV) M.A.Numminen Goes Tech-No - Yes sir, Ich kann boogie (OV)
IMMORTAL - Blashyrkh (Mighty Ravendark) IMMORTAL - Blashyrkh (Mighty Ravendark)
Marilyn Manson - Cake and Sodomy Marilyn Manson - Cake and Sodomy
Rauli Badding Somerjoki -Paratiisi Rauli Badding Somerjoki -Paratiisi
Kotiteollisuus - Minä Olen (live) Kotiteollisuus - Minä Olen (live)
Slipknot - Psychosocial (OV) Slipknot - Psychosocial (OV)
Perturbator - Dangerous Days [FA] Perturbator - Dangerous Days [FA]
Ylistäkää herraa Ylistäkää herraa
Banaania poskeen Banaania poskeen
B-CLASS HEROES - 鬱P B-CLASS HEROES - 鬱P
Send Me an Angel - Scorpions lyrics Send Me an Angel - Scorpions lyrics
Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart
 1 120 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.08 MB, 1 tiedosto
28.08.2019 16:34:31
[ + 5 - | ]

SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä


eläimiinsekaantuminen

 · 

kalle

(16)  · 

siivouspojat

 · 

nalle

(47)  · 

metsuri

(16)  · 

zoofilia

28.08.2019 21:21:49 | 21:24:55
#241021 [+-] Piilota Suosittele

Tuli vain tuosta @Volmari85 :denistä mieleen kun oltiin laulussa poron kanssa homohippasilla.

Edit: Todennäköisesti kyllä "kalle85" omaa propagandaa ettei viina maistu.

[ 5 viestiä | ]