Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 8 857 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV) KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV)
Kun mokaa, mutta käykin hyvin Kun mokaa, mutta käykin hyvin
Stabbing Westward - Save Yourself (OV) Stabbing Westward - Save Yourself (OV)
Objection Funk Objection Funk
Lady In The Radiator - In Heaven (Eraserhead) Lady In The Radiator - In Heaven (Eraserhead)
The Kinks - Supersonic Rocket Ship (Audio) The Kinks - Supersonic Rocket Ship (Audio)
Metallica - Sad But True [OV] Metallica - Sad But True [OV]
Enemy Mind - A Synthwave Mix Enemy Mind - A Synthwave Mix
White Zombie - Super Sexy Swingin' Sounds 2 (FA, fan made) White Zombie - Super Sexy Swingin' Sounds 2 (FA, fan made)
Myrskyn pamaus Myrskyn pamaus
Hyvää venäläistä musaa. Ja kauneutta. Hyvää venäläistä musaa. Ja kauneutta.
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
80-lukulaista tsemppiä 80-lukulaista tsemppiä
Uamee - Kolya Uamee - Kolya
Soundgarden - Burden In My Hand (OV) Soundgarden - Burden In My Hand (OV)
Sofija Rotaru: Luna, luna Sofija Rotaru: Luna, luna
Marilyn Manson - The Dope Song (OV] Marilyn Manson - The Dope Song (OV]
808 State - Pacific State 808 State - Pacific State
Avenged Sevenfold - So Far Away (OV) Avenged Sevenfold - So Far Away (OV)
Kate Bush - Running up that hill Kate Bush - Running up that hill
Volbeat - Still Counting Volbeat - Still Counting
Nuket Nuket
Rammstein - Radio (OV) Rammstein - Radio (OV)
Chelsea Wolfe - Feral Love (OV) Chelsea Wolfe - Feral Love (OV)
 648 näyttökertaa, 1 viesti, 3 MB, 1 tiedosto
10.07.2019 15:43:01
[ + 2 | ]

Miljoonasade - Rokkibändi Wounded Knee


laulu

(97)  · 

musiikki

(241)
10.07.2019 15:43:18
#224425 [+-] Piilota Suosittele

Isosisko oli raskaana kolmatta kertaa
Kun me porukalla huomattiin
Että Einon autotallinoven
Saa säppiin eikä Eikka herää meteliin

Meit oli Käpä ja Antsu
Pyke ja mä ja se hullu kauppiaanpoika
Se kirkon poltosta sittemmin satimeen jäi
Kun se paistoi siellä perunoita

Me sitten autotallin nurkalla funtsailtiin
Että mitähän me tehtäisiin
Kun joku sanoi perustetaan rokkibändi
Ja sen nimi olkoon Wounded Knee

Tie auki taivasta myöten eikä koskaan takaisin
Shala la la laa la la la la
Shala laa laa la didadamdii
Tie auki taivasta myöten me tukka pystyssä laulettiin
Minä ja mun frendit
Rokkibändi Wounded Knee

Siihen aaltopeltioveen me maalattiin
Ympyrä ja pirun iso A
Että tyypit kaikki varmasti muistais sen
Minkä takia me soitetaan
Käpä setävainaan rummut kotoaan toi
Ja kaikki muu me ostettiin
Kai Eikka puoli vuotta kämppäänsä lämmitti
Mainoslehtisillä iltaisin

Ja niin me maisteltiin variksenverta
Ja teetä piipussa poltettiin
Tehtiin asperiini-pilsneri cocktail
Ja sitten jammasi Wounded Knee

Tie auki taivasta myöten eikä koskaan takaisin
Shala la la laa la la la la
Shala laa laa la didadamdii
Tie auki taivasta myöten me tukka pystyssä laulettiin
Minä ja mun frendit
Rokkibändi Wounded Knee

Sitten Pykä lähti kuitenkin armeijaan
Ja Antsu Stadista töitä sai
Ei sille kelvannu enää disperiinikalja
Kun se kävi joku lauantai
Käpä laivakeittokouluun meni joululta
Ja lähti merille kokkaamaan
Niin minä ja se hullu kauppiaanpoika
Jäätiin kahdestaan rokkaamaan
Mut kun minä olin maassa ja allapäin
Se kai jäi sinne taivaisiin
Sen takkiin oli kirjoitettu Wounded Knee
Kun kirkon pihalta se pidätettiin

Tie auki taivasta myöten eikä koskaan takaisin
Shala la la laa la la la la
Shala laa laa la dikadamdii
Tie auki taivasta myöten me tukka pystyssä laulettiin
Minä ja mun frendit
Rokkibändi Wounded Knee

[ 1 viestiä | ]