Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 194 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Rob Zombie - Everybody Scream Rob Zombie - Everybody Scream
Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988) Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988)
MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion  MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion 
All that remains - Some of the people, all of the time All that remains - Some of the people, all of the time
Drachen Lord Skrrr Skrrr Drachen Lord Skrrr Skrrr
Marilyn Manson - Disposable Teens (OV) Marilyn Manson - Disposable Teens (OV)
Livin' of a prayer Livin' of a prayer
Volbeat - Still Counting Volbeat - Still Counting
Say Pizza To Drugs Say No To Yes Say Pizza To Drugs Say No To Yes
Jos tiedät mitä tarkoitan ;) Jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Noria Noria
DECADAWN - Take You There (OV) DECADAWN - Take You There (OV)
Funkallica Funkallica
Wtf we doin' here Wtf we doin' here
Rock gray - Hack attack Rock gray - Hack attack
SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä
Wasp - Wild child Wasp - Wild child
Some of them want to use you... Some of them want to use you...
Sabaton - Templars (Lyric Video) Sabaton - Templars (Lyric Video)
HipHoppii HipHoppii
A Burial At Sea - D'Accord [Official Music Video] A Burial At Sea - D'Accord [Official Music Video]
Stam1na - Vapaa on sana Stam1na - Vapaa on sana
KONTRUST - Hey DJ! KONTRUST - Hey DJ!
Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV) Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV)
 1 519 näyttökertaa, 1 viesti, 35.63 MB, 1 tiedosto
23.04.2019 03:08:55
[ + 1 | ]

Mut mitäs sanot tästä?

[28424] [mutmitassanottasta.mp4] [35.63 MB] [640x480] [] []

mut

 · 

mitäs

 · 

sanot

 · 

tästä

(15)  · 

aleksandr

 · 

pistoletov

 · 

mortal

 · 

kombat

23.04.2019 08:39:37
#192780 [+-] Piilota Suosittele

Ei mennyt suosikkimusiikkivideoihin. Kuvasto oli vähän häiritsevän ristiriitaista. Venäjänkielisistä sanoituksista on huono mennä sanomaan mitään, mutta itselleni mash-up meni kaiken kaikkiaan hieman hutiksi. Ehkä en kuulu kohdeyleisöön?

3/5 ruki vverh.

[ 1 viestiä | ]