Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

jonnet ei muista nettikettiä jonnet ei muista nettikettiä
Talvi tulee Talvi tulee
Forrest apu Forrest apu
Estonia Estonia
Apu Z Apu Z
bileet bileet
Ruoka apustus Ruoka apustus
Jesse Jutila Jesse Jutila
keisari apustaa keisari apustaa
miau mau vuh miau mau vuh
klippi kona klippi kona
kinner muna apu apustus kinner muna apu apustus
Gigachad apu Gigachad apu
aay mlao aay mlao
Uutisiin liittymätön media Uutisiin liittymätön media
Apustus bänd Apustus bänd
Apu kolu Apu kolu
Saunassa Saunassa
perho perho
dom salyer dom salyer
TampereenTero apustus TampereenTero apustus
Apuva Apuva
Mitä apu laulaa Mitä apu laulaa
Upi ajoi näyteikkunaan Upi ajoi näyteikkunaan
 667 näyttökertaa, 1 viesti, 0.27 MB, 1 tiedosto
02.06.2025 22:35:17
[ + 4 | ]

Palautusjuoma

[81059] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1592x516] [] []
tiedosto.jpg

apu

(362)  · 

apustaja

(370)
02.06.2025 23:28:19
#701138 [+-] Piilota Suosittele

No jos palautusjuomana on kalja :D mä en edes ota proteiinia nyt kun pitäisi treenin jälkeen, otan sen minkä kaljasta saan, ja aamuyöllä vasta kun herään armottomaan nälkään (ketipinor).

[ 1 viestiä | ]