Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Karvalakki apu Karvalakki apu
Työnteko vapauttaa Työnteko vapauttaa
apu nukem apu nukem
annattomia apu apustaja annattomia apu apustaja
Jesse Jutila Jesse Jutila
Luutnanti Lamio Luutnanti Lamio
Lääkäri apu Lääkäri apu
Ois kyllä Ois kyllä
Töihin herätys Töihin herätys
olenko vanmainen olenko vanmainen
Sauna-apu Sauna-apu
Työ samakko Työ samakko
rööki apu apustus rööki apu apustus
tarkmin e teedä, naka tarkmin e teedä, naka
Leggionalanen apu apustaja Leggionalanen apu apustaja
maajunssi maajunssi
Kamerusten uuniherkku Kamerusten uuniherkku
jysähti jysähti
työ apu työ apu
Dreadlord apustaja Dreadlord apustaja
Joulun odotus Joulun odotus
Mökillä Mökillä
karamellitanssi karamellitanssi
ruotsikin putos puusta ruotsikin putos puusta
 684 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
05.05.2025 01:21:18
[ + 6 | ]

Valupertti lidlissä

[80600] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [983x762] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(343)  · 

valupertti

(86)
05.05.2025 02:24:23 | 02:27:26
#696501 [+1] Piilota Suosittele

Ei se jaksa niin pitkälle polkea. Sen osote on Perankatu 12 C 96300 Tyrnävä. Lähin natsisiva on osotteesa Perankatu 11 C Tynnävä. Siks se tillaaki kalijat mokkakikkelien wolttikuskilla maksamalla vähän exxtraa. Vaikka laki kieltääki vielä toistaseksi.. hehe, seksi.. kalijan tuonnin kottiin niin kyllä tommosella kyläpitäjällä hommat hoidetaan silti kondyloomaan :3

Itekki oon yrittäny ylipuhua lähikaupan huarat kuskaan mulle kympin jälkeen kotimatkallaan tuomaan pari koppaa gepardia, mutta ei ne oo alakanee millekkään. Oon yrittäny jopa tarjota käsihommaa, mutta ku ei niin ei. Taijjan vaihtaa ääsmarketin asiakkaax jos ei rupee handaamaan nää hommot.

ps. ei saatana miten voi ihimislapsen pierut haista viikon mädäntyneelle kalmolle. Ja nyt sitten vielä kaks asiaa. Voin pullottaa ne teille myytäväks ja toisekseen, ette sitten kysele mistä tiiän mädäntyneiden ruumiitten hajumaaliman.

09.05.2025 08:35:55 | 08:36:03
#697008 [+-] Piilota Suosittele

Nojakki ja peräkärry. Viimeksi syntymäpäivänä, käväsin hakemassa riksassa kaliaa liiteristä. Kuskasin 4 ukkoo samalla kotiin ja kahtelin kun jengi vetää kaliaa takana..

Saatana!

[ 5 viestiä | ]